آرتاکوانا

آرتاکوانا

یک عدد گوجه سرماخورده...!!

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ

به قول مبهم احوالات شانس تمام جهان را هم که بگردد باز انگار مانند تخته سنگی بوده    بی تکان....عزم گردشش مارکوپولو را در جیب سمت راستش میگذارد...انچنان لبخند دندونییییی نثارت می کند...که انگار بستنی ات را خورده اند وتو مانده ای در انتظار یک عدد شانس دنیا گرد.... در بعضی ها موجبات نشستن داءمی شتر بر در خانه .محل کار...مدرسه..و .. را فراهم کرده و سالیان سال سری به شتر زده و اندک سری تکان میدهد به منظور سلام...شتر تنها دقایقی بر سر پاهاش ایستاده و سری دگر تکان می دهد می توان تصور کرد صاحب خانه چقدر احساس خوشبختی می کند ولی شتر باز مینشیند و یکی یکی حباب های بالای سر صاحب خانه را با سر و کوهان خود ترکانده و فریاد خوشحالی سر می دهد

در این میان گفتن اینکه من بدون وجود ویروس و فرد بیمار در خانه ....سرما خورده و قدرت اب دهان قورت دادن خود را نیز ندارم....انچنان در دلم محبت نثار این ویروس بی خانمان میکنم ...که از گفتنش عاجزم....و بساط کلاه و جوراب و لباس گرم در اتاق اینجانب راه افتاده...و حس بودن در قطب جنوب ان هم در همسایگی خرس را دارا میشوم ..این ابریزش تمام توهمات را مانند تیری بهم میریزد...!

رخسارم نیز تصور گوجه فرنگی ست.....یک عدد گوجه سرماخورده.....با مصارف متداوم شیر و عسل...شیر...اب لیمو و عسل...سوپ...جوشنده گیاهی و دگر موارد 

۹۴/۰۸/۲۳
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

زود خوب شو!
چه جوارب های ملوسی اندها!!

آخ من که پائیز و زمستان را تماما همین طور لباس میپوشم
سرما سرمایی هستم! خیلی زیاد!!
پاسخ:
باش ..تمامی جوانح و جوارح رو حالا میبندم به کار ویروس یادشون بره
من کلا سیستم دماییم نامشخصه ...ولی بیشتر گرمایی مشاهده شده
سرمایی ها خیلی گوگولین ..:):).....اینقده  به این بافتنی های زمستون علاقه پیدا کردم که نگو...مخصوصا جوراب ..و کلاه....اماده برای خالی کردن جیب مبارک پدر:)
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۶ شباهنگ (تورنادوی سابق)
لیمو عسل و شلغم
تجویز بانو شباهنگ :دی

ایشالا زود خوب میشی
پاسخ:
گوش به تجویز بانو شباهنگ میدهیم :):)
مرسی :)
من هم‌سن تو بودم 45 سالم بود، اون وقت تو الان سرما می‌خوری؟ برو از خدا بترس! :D
پاسخ:
یعنی الان گرند فادر صدات کنم دیگه!؟
الان یک عدد امپول خورده با سابقه ی فرار از امپول هستم...و بسی پوزش طلبیده از گوش نسپردن به اندرز ها و پند ها ی گرند فادر مترسک الممالک .....لازم به ذکر است که از خدا ترسیده و محبت نثار ویروس نافهم میکنم ....رستگاری فعلا داره از اون ور اتوبان بوق میزنه...منم مانند دیوار دارم نگاش میکنم اینجوری 
.........00........
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۵ آلبرت کبیر
چطوری فندق جان ؟؟؟ :))))
پاسخ:
اواا سلااااااام البرت جوان ...احوالات؟ کم پیدایی هاا....:)
الحمدلله بهترم..... :)
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۶ زهرا دلآرام
موفق باشین
پاسخ:
ممنونم ..همچنین
دونقطه دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">