آرتاکوانا

آرتاکوانا

کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدم!

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ
*
تمام عمرم را فدای مادرم می کنم
زندگی اموخت به من
نشانم داد دنیای این ادم ها را
شاید هیچ کس به اندازه مادرم دنیایم را نشناسد.....حتی خودم
گاهی دوست دارم بنشینم و فقط نگاهش کنم
می خندد و من ذوق می کنم
ولی ان خط های کنار چشمانش
به فکرم می اندازد.........که کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدم


خودم را نمی شناسم.....دنیایی دارم ....مبهم!!


۹۴/۰۵/۱۲
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۱ ماهان هاشمی

مادر بزرگترین موهبت الهیه!

خدا حفظ کنه همه‌ی مادرا رو!

پاسخ:
امین:):):):)
شما نیز لینک گشتی :)
پاسخ:
:):):):)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۹ آقای سر به هوا ...
سلام فندق جان !
ممنونم که بهم سر زدی و لینکم کردی ...
منم با عنوانه وبت لینکت کردم .
بهم سر بزن .
پاسخ:
سلام:) 
ممنون از شما   حتما:)
گاهی خیلی اذیتش کردم بنده خدا رو
پاسخ:
اره منم خیلی سر به سرش میزارم......ولی وقتی ازش میپرسم میگه نه مامان ادم از بچش ناراحت میشه...:)     خدا همه ی مادرا رو حفظ کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">