آرتاکوانا

آرتاکوانا

هنگ کرد..!!

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

الان من یه مبهم الملوک بی اعصابم

واقعا چرا بعضی سایت ادمو دیوونه میکنن؟؟ 

مثلا میخوای یه فیلم 5 دقیقه ای منتاسب با شرح ساخت یه وسیله بعد یه لینک میزنی یه صفحه باز میشه بعد از اون طرف میبینی همون صفحه ی قبلیه بعد لینکه اسمش یه وره اون لینک مورد نظر اونور ترش بعدبا تمرکزی در حد اون اقایون زحمت کش سر دکل های نفت تمرکز کنی و حدس بزنی که دقیقا باید تا شعاع چند میلی متری اون نوشته رو کلیلک کنی حالا بعد از بارها تکرار و اینا خوشحال که الان باز میشه و دانلودش میکنم ولی نچ نچ نچ سایته زرنگتر از این حرفاست..کلا هنگ میکنه ....مرورگر بسته میشه

یعنی دلم میخواست سایته رو خفه کنم ......یکی میومد از تمامی لحظات من فیلم میگرفت .....توانایی در حرکت دادن تمامی جوانح و جوارح صورت انسان رو درک میکرد.....اگه کسی رو میشناسید که طراحی میکنه و اینا ...یا اگه خودتون طراحی میکنید ......خواهشا قشنننننننگ طراحی کنید دیگه .....در غیر صورت منتظر پرتاب یک دمپایی مشکی نارنجی با زاویه 45 درجه و سرعت در حد نور با هدف برخورد به پشت سر فرد مذکور باشید ....از من گفتن   ......از این لبخند گنده ها

#برام دعا کنید....متشکرم میشوم :)

#یهویی یاد اون اقایون سر دکل های نفت افتادم کارشون خیلی خطرناکه خدا برای خانواده هاشون حفظشون کنه :)

#هان تازه یادم رفت بگم....یه عرضی با اینترنت داشتم...ببین نت جان بیشعور( باعرض معذرت ) چرا وقتی من کلی کار دارم و باید باتو برم یه چندتا مطلبو فیلم و بزارم تو زنبیلم و بیام دنیای معمولی تو به طور کلی و کاملا ...گوش کن ....کاملا یهویی به قدم زدن با حالت اسلوموشن علاقه پیدا میکنی هان؟

۹۴/۰۸/۰۴
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

هوووم آروم باش ملوک!
من حالا اعصابی دارم که وصف ناشدنیست!
جورش را معده ام میکشد و آنقد اسید ترشح میکند
تا به سلوک و تقوا برسم!
دردش را که نمیگویم تا بماند برای بعد
اما
خوب به نظر میرسم :)
پاسخ:
ارومم...من اینجوری اعصبانی نمیشم....یعنی نمیشم نمیشم....وقتی بشم دیگه کلا خودم نیستم که
این از اون مدلای خنده با اخم و حرص خوردنه 
وای خوب دکتر رفتی؟...داروی هاتو بخور....وای اصلا دوست ندارم کسی با معده و روده اذیت شه .....چون حتی تصورش که توش معده و روده چی میشه هم درد اوره...انشاالله زودی خوب میشی.....دیگه هم درد نداری...یا فوقش کلی کمتر میشه
خوشحالم که خوب بنظر میرسی ....ولی امیدوارم همیشه خوب باشی...درونی  :)
اصولاً توی ایران ما همه چی در اولویته جز طراحی؛ بی‌خیال، این‌قدر از این موارد دیدم کرخ شدم، تو هم سعی کن کرخ بشی ;)
پاسخ:
امان مترسک ..امان..!!      حالا سایت معروفی هم بودا...یعنی باتوجه به معروف بودنش تو ایران یه سایت درست و حسابی نداره.....به امید روزی که درررررست و قشننننگ طراحی کنن  :)
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۹ آقای سر به هوا ...
اینم یه جور کسب درآمده دیگه !
یا صفحات PopUp باز میشه چندتا که همش تبلیغه !
من که بلاک کردم تبلیغاتو کلا بار نمیشه :))
پاسخ:
وای از صفحات تبلیغاتی...!!! 
کسب درامد از راه حرص دادن .....!!  :D :)
فکر کنم برنامه مخصوص داره...اسمش خاطرم نیست.....با این وجود خیلی برنامه ی خوبیه..دست برنامه ریزش درد نکنه  :)


۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۵ ♥ محجبه ♥
جالب نوشته بودی ;-)
پاسخ:
مرسی که خوندی :)
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۸ فاطمه (خودکار بیک)
:)))))))))))
پاسخ:
:):):):):)
#اینترنته قهر باهام....شگفتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">