آرتاکوانا

آرتاکوانا

امشب که ارام می خوابد؟

امشب شهر می گرید

و امشب اب خون می رود

و امشب خاک اشک زینب بغل می گیرد 

و امشب اسمان میخواهد افتاب نیاید  و نبیند و یاد نیارد

امشب همه از فردا شرمنده خواهند شد

و ادمیان تا ابد بار این شرمندگی را به دوش خواهند کشید

وای از عاشورا

۹۴/۰۸/۰۲
مبهم الملوک

نظرات  (۳)

۰۲ آبان ۹۴ ، ۰۵:۴۵ بی نام بی نشون
دعا و صدقه برای قلب امام زمان
و گناه نکردن برای عدم وجود فشار بیشتر بر امام زمانمان
باو آن هم انسان است
بیمار میگردد، خسته میشود
پاسخ:
آری انسان ست.....من از احوالات دلم میگویم بی نام و نشان
#به کاخ من خوش امدید
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۱ ♥ محجبه ♥
وای از عاشورا . . .

به امید ظهور منتقم خون حسین علیه السلام
پاسخ:
اورا برای انتقام میخوانی؟ ......او را برای التیام درد های کره ی خاکی می خوانم ...او را برای ابی تر کردن اسمان میخوانم....اورا برای رنگی تر کردن جهان می خوانم.....او را برای خوبی هایش بخوان
نه برای انتقام.....اگر او بخواهد نه من دگر هستم و نه جهان....پس حق را به حق نگو....بدان که حق بینا تر از من و توست
#به کاخ من خوش امدید
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۸ آقای سر به هوا ...
وای از عاشورا :(
پاسخ:
وای..  :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">