آرتاکوانا

آرتاکوانا

می خواهم خودم باشم.....خالص!!

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

زندگیم پر ست از باور هایی که شاید برای هیچ کس مهم نباشد....خب طبیعی ست. باور من با تو ....فرق دارد پس چطور اینقدر با اطمینان می گوییم درکت می کنم   اخر مگر میشود؟ باور من...عقاید من...چیز هایی که برای من مهم هستند ...شاید هیچ وقت برای تو مهم نباشند

من شاید تا ساعت ها بنشینم در ابرک افکار بچه هایی..که فرشته اند

من شاید دلم بخواهد زیر باران بنشینم

شاید دلم بخواهد با لیوان چای گرم فقط زل بزنم به گذر ها

دیوانگی نیست

گاهی باید تمام کنی بحثی را که شاید هیچ سودی ندارد

و طرف صحبت از جنس ان هایی باشد که فقط دوست دارند بگویند  حرفی برای گفتن دارند..ان هم با باوری هیچ..

اری من دیوانه ام!!!

دیوانه تمام لحظه هایی که بی دلیل خوشحالم

دیوانه تمام دلخوشی هایم

میدانی   دیوانه صرفا دیوانه نیست!!

دیوانگی یعنی چیزی را برای خود نگه داشتن

من می خواهم تک تک لحظه های زندگیم را

تک تک دلخوشی هایم را و تصویر تک تک انهایی که می پرستمشان را در کاخ افکارم تثبیت کنم

چیز زیادی ست؟؟؟

من فقط میخواهم خودم باشم........خالص........


۹۴/۰۵/۱۱
مبهم الملوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">