آرتاکوانا

آرتاکوانا

بگذار بغل کنم....!!

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

بغل می کنم حرف هایی که برایشان تثبیت کافی نیست..!!

بغل می کنم هوای سردی که برایش گرمای دستانت کافی نیست..!!

بغل می کنم گل های چترم که برایشان باران پاییز کافی نیست..!!

بغل می کنم نسیمی که قدرت طوفانت برایش کافی نیست..!!

بغل می کنم میلی میلی نگاهی که عمق اطلس برایشان کافی نیست..!!

بغل می کنم ، حل می کنم ، دلخوشی هایی که پهنای لوت برایش کافی نیست..!!

ساعت....11:39صبح....94/7/21

بغل هایت را برایم بنویس..:)

من هرچه را دوست دارم بغل می کنم.....روح را توان سخن نیست....روح را توان حرکت ست    :) 

۹۴/۰۷/۲۳
مبهم الملوک

نظرات  (۱)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۴ مترسک ‌‌
بغل می‌کنم چشمی رو که جونم به جون نیم‌نگاهش بنده...
پاسخ:
خدا حفظ کنه برات چشم های  خوشگلشو مترسک ممالک جوان..!
:):):)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">