آرتاکوانا

آرتاکوانا

من بی خبرماااا......مسابقه ست عایا؟؟

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

بلی ...وقتی شروع روزت با صدای انریکه اهنگ بالیلانودش باشه که به قول بابام جیران جیران میخونه

بعد حین اینکه هی از این پهلو به اون پهلو میشی تا زنگو قطع کنی.....بوووووم  یکی از گوشی های هنذفریت میخوره صاف وسط پیشونیت .......تا بالاخره زنگو قطع میکنی     ساعت 7:30 صبح 

بماند که ساعت گذاری های اینجانب از 7 شروع میشه 5 دیقه 5 دیقه تا 7:45   یعنی کسی در شعاع 3 متری من هم بخوانه   دیوونه میشه   :دی

خلاصه  میره تا طرفا 12 که میخوام سیب زمینی ها رو سرخ کنم برای ناهار به کل من همه غذاهام یه گوشه ش سیب زمینی سرخ کرده هست  بعد در حینی که میخوام نسوزه یه گوله روغنی تپل میخوره وسط پیشونیم  !! پیفولاااااا یه 3__4 تا لاغر هم شلیک کردن 

میره تا 20دیقه بعد که میرم سراغ مرغ ها ....اونجا هم یه 2تا از اون تپلاشاااااااا  بادی بیلدرن رو میگم 

خلاصه الان که دارم ناهار میخورم ......تلافی میکنم :):):):)   پیشونیم رو پوکوندن

والا من که موندم توش .......تاشب پیشونی داشته باشیم.....صلواااات

۹۴/۰۵/۱۱
مبهم الملوک

نظرات  (۲)

:)))))))))
پاسخ:
:):):):):)
داغون گشتیم رررفت!
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۰ ماهان هاشمی
فکر می‏کنم اگه یه خُرده دیگه تو آشپزخونه می‏پلکیدین، دور از جون احتیاج به سوانح سوختگی پیدا می‏کردید! :)))))
پاسخ:
امروز روز پیشونی من نبود ...
پروردگار یاریمان کرد.......که حالش خوب ست!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">