آرتاکوانا

آرتاکوانا

خودمونی :)

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

من هرروز سیب میخورم...تقریبا چند ماهی میشه چایی نخوردم....چون میگیرت ...والا یه بار بخور....تا اخر عمر باید هرروز چایی بخوری...ولی فقط فقط وقتی هوا بارونی باشه رکورد 2 تا و نصفی فلاکس هم داشتم.....خوب خیلی میچسبه....بعد از اون طرف به کاپوچینو علاقه پیدا کردم....بعد دوباره الان رفتم دو بسته خریدم ....بعد اومدم خونه میبینم یه بسته هم خواهرمان خریده...بعد حالا تصمیم گرفتم دیگه نخورم....نه عایا من مرض دارم..!! ...نه واقعا مرض دارم....هنوز فکری درمورد سیب نکردم...چون پاییز عجیب خوشمزه ان

#به قول فاطمه خودکار بیک نو اعصابی بودم ...یادم رفت عیدتون رو تبریک بگم

عیدتون جینگلی شاد..!!

۹۴/۰۷/۱۱
مبهم الملوک

نظرات  (۹)

جدا و حقیقتا که درک میکنم!
پاسخ:
حقیقتا از درکت خوشحالم.! :)
#تازه اگر از شمال کلوچه برام بیارن ....دیگه شیر خوردن رو ول نمیکنم
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ مترسک ‌‌
من کلاً روزی یه لیوان چای می‌خورم فقط هم صبح موقع صبونه اونم کلی تشریفات داره! اما به قدری بهش ناوابسته‌ام که اگه یه مدت هم نخورم اتفاقی نمیفته و ترجیحاً هم تا جایی که بتونم نمی‌خورم و به جاش شیر می‌خورم؛ خیلی هم خوبه :D
پاسخ:
مترسک الممالک مفتخرم از میزبانی شما در کاخ افکارم
#فعلا دارم رو پدریه کار میکنم ....یکم سخته بالاخره چننند سال هرروز داره چایی میخوره.و اینا فعلا نمه نمه جلو میرم  از نخوردن قند و خوردن خرما شروع کردم ...نتایج فعلا قابل قبوله
#شیر که عالیه ...من تا پنجم دبستان هرروز 2 الی 3 تا پاکت شیر رو میل میکردم.......یعنی اگه یه اتاق بود منو شیرایی که هرروز میخوردم..یکمی مبهم الملوک بود...با پاکت های شیر  :)
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ آقای سر به هوا ...
منم چایی رو خیلی کم مصرف میکنم چون احساس میکنم هیچ سودی نداره :|
پاسخ:
واقعا هم سودی نداره...از میزبانی شما نیز مفتخرم
کمپین حمایت از چای نخوران..و مصرف تفننی چای  😊
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۸ فاطمه (خودکار بیک)
من که کلا هیچی رو به هیچ کس تبریک نمیگم :|
وات ایز مای فاز !؟
پاسخ:
عجیبا اندر غریبا
تولد؟؟ عروسی؟؟ بچه تازه به دنیا اومده؟؟ قبولی؟؟ عیدنوروز؟؟
اصن خودت به خودت
والا من خودم به خودم تبریک میگم 
#نواعصاب تو تیتراژ پایانی خوابام بالاتر از تشکر از خانواده رجبی و اینا
#چای کم میخوری ؟   مفتخرم که از خوانندگان چای کم خور میزبانی کنم تو نمیای تو کمپین؟   😊
#وات ایز یور فاز؟؟  ایم نات فاز.!!😌
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۷ فاطمه (خودکار بیک)
بلی چایی به زور میخورم :دی
پاسخ:
به کمپین خوش اومدی  :)
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ مـــیـــمـــ ...
من یه حس ِ خاصی نسبت به نوشته های راجع به خوراکی ها دارم
واونم اینه که وقتی میخونم
دلم میخواد بخورمشون :)) شکمو هم اصلا نیستم

مرسی بابت ابراز لطفت
پاسخ:
اصن خوراکی خود حسه خاصه..! :):)
اصن تو بحث خوراکی و شیمک و اینا قوه تخیل هم میره بالا..!
خواهش میکنم میم جان :):)

۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۷ عرفـــــ ـــان
من که معتادم به چایی ...
یه روز نخورم سر درد میشم ...
پاسخ:
سعی کنید کمتر بخورید..به جاش شربت با شکر کم یا بدون شکر بخورید..یا عرقیجات بخورید..متناسب با طبعتون...!
انشالله شما هم به کمبین جای نخوران یا مصرف تفننی جای ببیوندید. :-) :-)
خیلی باحال نوشتید
به نظر من درسته چایی نمیخورید اما درعوض روزای بارونی جبران مافات میکنید..:)))
خیلی باحال بود .
من چایی میخورم  گاهی نمیخورم زیاد برام فرق نداره راستی چای سبزم میخورم گاهی...:)
مطلب خوبی بود.
پاسخ:
ممنونم.....اصلا خوردن چای تو بارون از واجباته.( آخ که حرف همیشگی پدرم رو زدید...این از اون نکته های ریز بود ).....شما هم به کمپین چای نخوران یا مصرف تفننی چای خوش اومدید.....چای سبز  مفیده .....خوبی از خودتونه
#به کاخ من خوش اومدید
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ زهرا دلآرام
قشنگ نوشته بودی^_^
پاسخ:
قشنگ خوندی 
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">