آرتاکوانا

آرتاکوانا

من همیشه یه جور نیستم....غیر قابل پیش بینی..!!

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

گاهی اوقات ادم یه چیزایی حس میکنه یه حسی که شاید خیلی ها بگن شکاکی ...بگن تو هیچکسو دوست نداری،....و خیلی چیزای دیگه....درسته من همه رو دوست دارم.....ولی هیچ کس هم اونقدری دوست ندارم....من برام فقط خانواده ام مهمه....نه هیچ کس دیگه.....چون مطمئنا ادم از وقتی حسادت داره....رفتاراش خودشو نشون میده....قهار ترین رو دیدم....رفتاراشون مشابه ان....برام فرقی نمیکنه خالم باشه...و هر کس دیگه ای....برای این ادما نمیشه هیچ کاری کرد فقط بهتره ازشون دور شیم...دوری دوستی.....کسی که حرمت نمیشناسه....لیاقت نگاه کردن نداره....کسی که گندترین رو میپوشونه.....لیاقت نداره...من برای کسی دعا بد نمیکنم....من کاره ای نیستم....زودتر میگم..بعد همه به حرفم میرسن.....بابام بهم یاد داده حرمت نشکنم...احترام رو ازبین نبرم....هیچ وقت نشکستم وازبین نبردم....ولی اگر کسی بخواد فقط یه کلمه فقط یه کلمه  درمورد خانواده ام بگه دیگه من اون ادم قبلی نخواهم بود .....نمیدونن ولی از عصبانیتم باید بترسن..!!

جلوی بعضی کارها و بعضی حرفا نمیشه سکوت کرد....باز حرمت نمیشکنم....!

#گاهی ادم نیاز داره خالی شه....از کلمات ممنونم ...

۹۴/۰۷/۰۸
مبهم الملوک

نظرات  (۳)

۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۶:۲۱ مترسک ‌‌
اگه کلمات نبودن معلوم نبود چی به سر نوع بشر می‌اومد؛ حرمتا رو حفظ کن اما سکوت نکن...
پاسخ:
هیچ وقت سکوت نمیکنم.....گاهی سکوت احمقانه ترین کاره،،، ولی حرمتا رو نمیشکنم......کلمات مثل ابن   
:)
گاهی یه کارایی
که با کلماتم دلت خالی نمیشه...
پاسخ:
باید بهشون قدرت توصیف بدی....وگرنه اونموقع خودخوری شروع میشه...پشیمونی و خیلی حسای بده دیگه....بزار کلمات ارومت کنن   :)
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ عرفـــــ ـــان
اینم یه مهارتِ که آدم هم حرمت رو حفظ کنه هم سکوت نکنه ! :/
مهارتی که من ندارم !
#خالی شدن خیلی خوبه :)
پاسخ:
به مرور  اینجور شدم....کنترل عصبانیت سخته...ولی امکان پذیره.. 😊
#خیلی خیلی 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">