آرتاکوانا

آرتاکوانا

احوالات

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

سلام عرض شد...:)

اندر احوالات حساسیتی اینجانب چند روزی خبری از پست مبهم الملوک نبود...از آنجیکه قبلا عرض نموده بودم...از حدودای مهر کارام شروع میشه....به این دلیل مهمانان عزیز کاخ اخر هفته ها هستم در خدمتتون..  :)

#از وقتی ماجرای صحرای منا رو شنیده ام حالم خوب نیست ....تو فکرم هم نمیگنجید که روزی ادما با تپه های خاکی فرقی نداشته باشن اونم با بیرحمی...اونا فرشته بودند که بعد از پاک شدن و حاج اقا و خانوم شدن و عبادت معبود به سمت معبود رفتند.....صبر صبر صبر رو برای خانواده هاشون خواستارم...!

#بعضی از خواهری ها با اینکه خواهر خود ادم نیستند ولی گاهی ادم دلش تنگ میشه برای اذیت کردنش...برای شوخی هایی که فقط خودمون میدونیم...هرجا هستی موفق باشی نیلو ( بااینکه میدونم هیچ وقت اون دختری که ازش توی دبستان حرف میزدم رو نمیشناسی .....یه رازه )

#حساسیت زیاد شده هااا....منم گرفتار شدم رفت..!!

#هپلونگ باشید..!!      ( اندر دایره المعارف های من دراوردی مبهم الملوک )

#شبتون هم اربیت.!! 

۹۴/۰۷/۰۵
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۴ مترسک ‌‌
سلاملیکم؛ تو هم به روز منی؟ برعکس اکثریت که به بهار حساسیت دارن، به این موقع سال آلرژی دارم :|
پاسخ:
ملیکم سلام؛ 
شانس مبهم الملوکیم این که خوبه علاوه بر حساسیت خشکی لب هم دارم......یعنی به کل قیافه ام با گوجه فرقی نداره ....البته اسم دیگه ام هم همینه
خدای صبر عطا کند به شما نیز 
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۷ عرفـــــ ـــان
هپلونگ ! :)))
پاسخ:
:):):)
جدا که غم انگیزه!
پاسخ:
غم انگیز....!! ...مثل تاریکی مطلق 
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۶ آقای سر به هوا ...
منا که واقعا باعث ناراحتیم شدم :(
#مرگ_بر_عرب
پاسخ:
واقعا هم ناراحت کننده بود  :(
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۲ آلبرت کبیر
با زندگی چه میکنی :دی
پاسخ:
من ساز میزنم اون میرقصه ..... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">