آرتاکوانا

آرتاکوانا

نفس هایت پاییزی شده ایزدم..!!

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ق.ظ

همیشه به شروع ها علاقه داشته ام..شروع هرچیز....اغازهرچیز...یافتن امید هرچیز ست....پاییز گاهی شروع هرچیزی می شود ان هم ناخوشی استخوان ها ونوک بینی هاست...رفع دلتنگی رنگ ها....ایجاد دلتنگی ادم ها ازپارک ها

سرما شروع خواب...خوابی گرم در اثر سوزی دردناک..آنان که به خوابی گرم فرو میروند....خیالشان..امیدشان به کردگاری ست..که برعادت هایشان عشق نهاده ست...من بنده ی هیچم..گاه شرمنده ام...گاه شادم.....گاه زبانم قاصر  می شود از سپاس به ایزدم

ای پروردگار هستی.....من مخلوق تو....ازخاک هستم...گناهانم به شمار نیاکانم زیاد ست...و تو دستانم را هیچ وقت رها نکرده ای..امید را در دلم نابود نساخته ای

من به رحمتت به تمام تاریکی شب ایمان دارم...که روشنی همیشه در راه ست


از عقلم از قلبم تباهی را عبور نخواهم داد..جایی که تو هستی...تباهی جایی ندارد....من تا نفس در ریه هایم آن هم به لطف تو جاری ست...شرمنده تو وسپاسگزار تو هستم

نفست در چهارکاخ میگذرد و مخلوقات نفست را نفس می کشند..حال نفس پاییزی تورا نفس می کشم...ریه هایم را با نفس تو پر خواهم کرد...و شب ها با امید چشمانم را خواهم بست....عشق به همه چیز را از تو اموخته ام و فراموش نخواهم کرد...روزی چشمانم را بر هوای تو خواهم بست ودرمکعبی از هوای تاریک تو خواهم آرامید....وباز امید خواهم داشت چرا که روحم را تسخیر کرده ای ...هرگاه نشانی از تو خواستم کافی ست خودم را بنگرم تو خودت را دمیده ای در مخلوقاتت

آیا این چیزی والاتر از عشق ست؟؟......سپاس ایزدم به خاطر تمام این زندگانی که دارم...به خاطر پدر مادری که اگر لایق باشم جانم را فدایشان میکنم.....سپاس ایزدم به خاطر قدرتی که به من داده ای برای زندگی و تلاش .....سپاس ایزدم ....سپاس.....سپاس...

تا عمر دارم از سپاس به تو اجتناب نخواهم کرد

آری هر فصل صدای توست......صدای نفس هایت.....نفس هایت پاییزی شده ایزدم.....! 

........هجوم نفس هایت........!!

۹۴/۰۶/۳۱
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

پاییز رو هیچ وقت دوست نداشتم اما نمی‌دونم چرا امسال این‌قدر بی‌تاب اومدنشم :)) ^_^
پاسخ:
بستگی داره این پاییز چه فرقی با پاییزای گذشته داره....!   :):)
عارفانه با پروردگار!
پاسخ:
عارفانه .....عارف بودن نمیدانم......حقیری بیش نیستم.....حقیرانه می نویسم
پاییز بدی شروع شد . . .
پاسخ:
چرا بد؟؟
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۱ آقای سر به هوا ...
چقدر پست پاییز خوندم من تا این چند روز :دی
پاسخ:
 :):)   پاییزه دیگه 
به آغاز هر فصل نفس هایش دگرگون می شود..!! :)
چرا فندق نمینویسه؟!
پاسخ:
حساسیت..!
فندق چندتا نوشته پراکنده داره باید ویرایش کنه...منتشر میکنه
:):)
مرسی یادم بودی   :)
چون فرزندشو کشت . . .
پاسخ:
متوجه منظورتون نمیشم ؟
فرزندشو؟
ممنون میشم توضیح بدین ☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">