آرتاکوانا

آرتاکوانا

چند روزی غنیمت شمار

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

یه چند روزی بیکارم ....دوباره از حدودای مهر کارام شروع میشه

فرصت خوبیه...برای کتاب خوندن...کتابی که وقت نشده تمومش کنی...!

اومدم لب بالکن ...کلی بالش هم اوردم با یه لیوان کاپیچینو و صدای زند وکیلی ....اندر احوالات کتابی مبهم الملوک   😊    

#کتاب من او  اثر رضا امیرخانی

#باید برم از دل عزیزی در بیارم...ناراحته ازم

# پاییز منتظره   🍂🍁

۹۴/۰۶/۲۴
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

اون علی زندوکیلی... ^_^
پاسخ:
:):):):)  این البومه خیلی خوبه
#اسم کوچیکش رو یادم رفت بنویسم
چه خوب!
من او عالی و ساده بدون غافلگیری و یک درامِ در دسترس!
صفحات زیادی که هیچ خسته ات نمیکند!

زند وکیلی :)

پاسخ:
کتاب خوبیه...خستم نمیکنه اخه من از روال ساده و روون زیاد نمیخونم ولی اینو خیلی دوست دارم
زند وکیلی  :)
چه عکاس خوبی :)

* اسم برنامه ای که باهاش عکس رو ادیت کردین چیه؟ 

+ منم دارم ماهنامه ی داستان رو میخونم :)) شهریورش عالیه :*
پاسخ:
لطف دارید  :)
اسم برنامهretrica
#مرسی که گفتید....میرم که بخونمش
#به کاخ من خوش اومدید :):):):)
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۸ عرفـــــ ـــان
اون چند خطِ کتاب رنگش رفته ! :دی
پاسخ:
مال افکت برنامه ست  :)
به به :)
پاسخ:
:):):)
شروع خوبیه:)
پاسخ:
آره  :)
به کاخ من خوش اومدید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">