آرتاکوانا

آرتاکوانا

نوک کوه رفتن های مبهم الملوک..!!

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ


...بر تکه سنگی نشسته ام.....باد هم نوای من ست.....

 حرف نمیزند..گوش میدهد...به همه چی....ارامش می دهد بی هیچ چیزی....افتاب هم کوه ها را روشن میکند و گاهی ان ها را به سایه  دعوت میکند....و من عشق میکنم..زیر نوازش های خدا...زیر پایم صدایش را میشنوم....زلال.....خنک....گلویم یخ میزند....باز اب چشمه اش را می نوشم..انگار سال هاست تشنه مانده ام...صدایش ارامش روحم ست....به سنگ ها میخورد...و حرف میزند....بی هیچ جدلی میگذرد...سنگ بمان..صدایم را به گوش ادم ها برسان....من اب میمانم...!!

#این صدای روح مبهم الملوکه...روحی عاشق طبیعت

#صدای پدر از نوای دور به گوش میرسد..که دور تر نرو.....پشت سرم پرتگاه..از پایین معلوم نیست

#دلم چایی میخواد....اونم این بالا

#روزمرگی هاتون سبز


۹۴/۰۶/۲۰
مبهم الملوک

نظرات  (۱۱)

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۱ آذین &گیتی
عجب حس و حال قشنگی...

خیلی کیف داره...

موفق باشید
پاسخ:
اره خیلی حس خوبیه.....انشاءالله این حس خوب من هم به شما منتقل بشه
ممنونم
به کاخ من خوش اومدید 😊
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۹ فاطمه (خودکار بیک)
روزمرگی های ما نارنجیه
پاسخ:
نارنجی تون خوشرنگ  😊
پاییزی الزاما 😊
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۱ وحید محمدیان
به به :)
پاسخ:
😊😊😊
بحث روح نکن من قلبم ضعیفه :)))
پاسخ:
اب قند لازم شدی البرت جوان .!
😊😊
مراقبِ مواظبت باش ;)
پاسخ:
چشم  
مگه چندتا مبهم الملوک هست؟   
:):):)
مراقب مواظبم :)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۶ عرفـــــ ـــان
آدم حس میکنه از نوشتنِ پستاتون لذت میبرین :)
چقد خوبه :دی
پاسخ:
ذوق میکنم از نوشتن برام فرقی نمیکنه تو چه موقعیتی باشم......روحم باید حرف بزنه....:)
ممنونم  :)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۹ آقای سر به هوا ...
چایی اونم آتیشی ! مممممم عالیه !
پاسخ:
اخ اخ...اتیشی که باشه...من یه 3..4 لیوان خوردم.....در این موارد که هوا خوبه یکی باید جلو منو بگیره
آخ چای!!
منم خواست! :(
پاسخ:
من حسمو میارم تو وبلاگ..به همه منتقل بشه ،،حال خوبم
توبیا باهم بریم.....جات خالی یه 4 لیوانی چای خوردم...  :)
سال‌هاست، تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام . . .
پاسخ:
تشنه بودم......زلالی اش دلم راتنگ تر کرده بود
حرف بزن....بگو....صحبت طولانی را نخواه....ریز ریز ها ...عمق شان بیشتر از طولانی هاست
عمق وجودت را در کلامت بیاور.....همه چیز درست خواهد شد    :):)
آرامشی که طبیعت به آدم منتقل میکنه یکی از بهترین حس هاست :)
پاسخ:
بهترین حس.....:):)
طبیعت مادر معنوی انسانه،
ماشینو میبرن تنظیم فرمون، آدمم باس بره تو طبیعت تا میزون شه!
پاسخ:
اره واقعاً. ....بدترین ووحشتناک ترین حال ها و فکر های ادمو از بین میبره.......ارامش خالص
به کاخ من خوش اومدید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">