آرتاکوانا

آرتاکوانا

شک میکنم.!

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

گاهی در محبت ها هم شک می کنم 

در خیالم دروغی بیش نیستند 

شاید برای فایده ای که من هیچ وقت متوجه نمی شوم 

دیگر محبت هایشان هم دروغی ست 

نیاز به اثبات دارم.........اگر حرف هام نادرست ست



#اهم اهم خواهر من ! برادر من!

من نگام بیرونیه ... کلی حرف میزنم نه جزء ی 

دارم سعی میکنم  ......یه چیزای رو ثابت برا یخودم و شخصیتم انتخاب کنم 

۹۴/۰۵/۱۰
مبهم الملوک

نظرات  (۱)

موفق و موید باشی فرزندم
پاسخ:
با سپاس فراوان شیخ!
بهترینا رو برات ارزو میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">