آرتاکوانا

آرتاکوانا

جاده ی سیاه ناخن هایت

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

افکارم به جاده ی ناخن هایت روان می شود

و تو قاتلم را احضار می کنی.....بیرحمانه..........

تاباز

افکارم تهی شود از تو..!!!

          


۹۴/۰۶/۱۷
مبهم الملوک

نظرات  (۱۱)

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۶ فاطمه (خودکار بیک)
تو زندگیم دو بار لاک زدم هر دوبارشم با اب جوش پاکش کردم :|
پاسخ:
اب جوش؟
لاک گاهی اوقات خوبه...مخصوصا وقتی خودت طرحشو بزنی
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۹ مـــیـــمـــ ...
:) خوب بود
پاسخ:
:-)
خوبی از خودتونه
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۶ عرفـــــ ـــان
درک نکردم جمله رو ...
پاسخ:
لاک طرح خط های سفید جاده رو داره
منظور از قاتل لاک پاکن یا استونه
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۲ وحید محمدیان
قشنگ بود :)
پاسخ:
مرسی که خوندین :-)

به کاخ من خوش آمدید :-)
همان ناخن هایی که این روزها
بی من
تنها روی میز میکشی و
 ضربه میزنی
پاسخ:
همان ناخن هایی...که نبود من را سرشان خالی میکنی....از همان ناخن ها درد های ناگفته ات پیداست......!!

#مرسی از گفته هات...کلمات عجیب میرقصند در ذهنم    مرسی
از لاک خوشم نمیاد :|
پاسخ:
اینم نظره دیگه..ممنونم بایت صادق بودن  :):)
نام‌برده تفریح سالمش احداث اتوبان روی ناخنش می‌باشد :)) :|
پاسخ:
نام برده بسی شاد بود....اتوبانشو ندیدی این جاده اش بود   ....اصن یه وعضی   :)
کمپین حمایت از احداث کنندگان اتوبان ها بین انگشتی و قلبی و اعصاب و سایر موارد
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۶ عرفـــــ ـــان
آها الان درک کردم ، مرسی :)
پاسخ:
خواهش میکنم  :)
مرسی از صادق بودنتون :)
صادق بودن از ویژگی های بارز آلبرت بود :)))
پاسخ:
بسیار عالی :)
نظرم به آلبرت نزدیکه :)
پاسخ:
عجیبا اندر غریبا....نظرست دیگر
تشکر برای صادق بودنتون  :)
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۴ آذین &گیتی
عجب...قاتل خیلی جالب بود.....خخخ
پاسخ:
دوف..دوف...همشون رو میکشه😎   

😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">