آرتاکوانا

آرتاکوانا

واما عشق....!!

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

واما عشق

شاید بیشتر شاعران نامی....عاشق بودند....عاشق خدا..عاشق زندگی...و یا حتی عاشق یک آدم........شعر هایی بر کاغذ روان شدند....شاید از دوری...شاید از ترس..شاید از شوق...شاید از ندیدن...شاید از نبودن

باید از عشق ممنون باشیم....برای رنگ دادن....برای دیدن شاید برای زندگی کردن

می دانی همه ی ما عاشقتم...عاشق زندگی...عاشق لبخند...عاشق دریا...عاشق سبز بودن..عاشق خدا.....عاشق تمام دلخوشی های دنیا....عاشق تمام راز های کوچولوی قلب ها....عاشق نفس کشیدن...عاشق دیدن...عاشق مادر...عاشق صدای شب...عاشق تمام طعم های ترش و شیرین دنیا....عاشق پدر...عاشق بودن خود و دیدن زندگی....همه چیز در این دنیا تمام شدنی ست...اما عشق هیچ وقت فنا نمی شود...حتی زیر خروارها خاک

باید از خدا ممنون باشیم....آدمی آفرید...و عشق را هدیه داد...عشق شدت محبت و ذوق...هدیه ای آسمانی...!!

من دنیایم را عاشقم...!!

دنیای من

دنیای کاخ مجازی من 

#امیداورم مفهموم بدی رو برداشت نکنید.....من عاشق دنیای خودمم

۹۴/۰۶/۱۷
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۶ مـــیـــمـــ ...
من تا نیاد ازش تشکر نمیکنم:)))
پاسخ:
منظور من رو اشتباه متوجه شدی میم جان
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۲ وحید محمدیان

همه دین‌ها از راه ارث به ما می‌رسند

مگر عشق

زیرا عشق تنها دینی است که

پیامبرانش را خود می‌آفریند

پاسخ:
:)
اگه عشق وجود نداشت هیچ وقت آدمیزاد تحمل این جهان رو نداشت...
پاسخ:
وجود نداشت.....یا داشت و بی رنگ بود.....خاکستری.....پراز روزمرگی های ساختگی.....زندگی خاکستری

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۴ عرفـــــ ـــان
این عشق ها رو خدا از اول تو وجودمون گذاشته ...
فقط بعضی وقتا یادمون میره که همین عشق هاست که زندگی رو زیبا میکنه !
مثلِ من که الان یادم رفته ...
پاسخ:
الان برای من نوشتید پس یادتون نرفته......عشق هدیه ای اسمونی....همه ادما چیزای اسمونی رو دوس دارن
بدون عشق هیچ‌شعری نوشته نخواهد شد!
پاسخ:
هیچ شعری...هیچ لفظی..به غیر از ان هایی که روزمرگی ها باعثشان هستند......همه ی ما عاشق دنیا هایمان هستیم...هرچند تلخ هرچند شیرین.....مهم بودن و دیدن ست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">