آرتاکوانا

آرتاکوانا

جاده می رقصد...!!

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ

                                         *البوم جاده میرقصد
                           *البوم جاده میرقصد*( قانونی )
                                       
۹۴/۰۶/۱۶
مبهم الملوک

نظرات  (۷)

:) می پسندم!

پاسخ:
من نیز  :)
از بیپ تونز دانلود کنید و پو لش رو بدید ، درست تر باشه فکر کنم
پاسخ:
موافقم 
ولی این لینک در دسترسم بود
شما میتونید قانونی گوش بدید :)
به کاخ من خوش آمدید :)
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۲ مـــیـــمـــ ...
جناب مترسک دانلود قانونی آلبوم رو گذاشتن:))
پاسخ:
مترسک ممالک ....بخش قانونی هستن    :)
من این در دسترسم بود 
بح بح :)
پاسخ:
چه چه :)
راضی بودم ازش ^_^
پاسخ:
من نیز :)
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۶ عرفـــــ ـــان
به به عالی بود :)
پاسخ:
عالی :)
به به! دانلود قانونی هم که... بله! این دفعه هم باز راضی‌ام منتها از خودت! آورین ;)
پاسخ:
:)
هرکی هرجور دلش خواست دانلود کنه
:):):)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">