آرتاکوانا

آرتاکوانا

مرسی از پستت :)

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ

هر متنی که بر زبان زمزمه شود ناخواگاه به توصیف خود میرسد...نمیشود دیگران توصیف کرد....ان ها من هایی دارند برای خودشان وارد باور دیگران نمیشوم.....نمیدانم چرا نظرم را برای یکی از پست های فاطمه منتشر کردم....شاید چون باورم بود.....!!   به دل نشست



من فهمیدم .....هیچ وقت اونقدر  صمیمیی نمیشم ...هیچ وقت اونقدر اعتماد نمیکنم ....به هیچ کس اعتباری نیست تاریخ انقضایی که هیچ وقت قابل پیش بینی نیستپس لازمه جدی بودنم ..!! پس لازمه  کم حرف بودنم ....گاهی میگم بیشتر باید بخونم و گوش بدم .....گاهی میگم زیاد  گفتن  خیلی بد تر از اونیه که فکرشو بکنی ....ادما اماده تیر بارونن احتیاط شرط عقله...کوچیک یا بزرگ ...گاهی یه کلمه به اندازه ساعت های حرف زدن بهت فشار میاره و ناراحتت میکنه پس لازمه کم حرف بودنم ..!


#هر نظری که میزارم در لحظه مینویسم....تمامی جمله هایی که براتون میزارم توی دفترچه کاهیم مینویسم...! 

ثبت افکار و کلمات در لحظه جالب تر از اونیه که فکرشو بکنی  :)

مرسی ازت فاطمه جون 


۹۴/۰۶/۰۶
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۰ فاطمه (خودکار بیک)
:)))))7
پاسخ:
 :)
نه :(
پاسخ:
چی نه؟
وب خوبى دارید
خوشحـال میشـم به وب من هـم سـر بزنیـد ..
پاسخ:
ممنونم
به کاخ من خوش اومدی
چشم حتما سر میزنم
افکار من فراتر از لحظه هستن :))
پاسخ:
اون که بعله ..شما البرتی ........:)
گفته باشم منم مبهم الملوکم...همسایه داوینچی( مبهم تر از داوینچی  مگه داریم )   :) )))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">