آرتاکوانا

آرتاکوانا

منی فندقی

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ

#دوستم پیام داده از 1تا30یه شماره رو انتخاب کن...منم زدم 13 جوابش اومد که دلت برا کی تنگ شده؟......دوست ما: ؟؟؟؟ 

 جواب1: دلم....

دوستمان:؟؟؟؟

جواب2:ایکون گریه

دوستمان :فاطمه چت شد؟

جواب3:برای اون...

.جواب4:بستنی شکلاتی تنگ شده که هنوز بهم نرسیده...تویخچاله..!!

دوستمان: خیلی بیشعورررری....نمیگی من نگران میشم.....ایکون گریه ازت میبنم  اونم توو ........بروو برووو از خدا بترس      :دی

۹۴/۰۶/۰۶
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

هیچ موجودی در دنیا وجود ندارد که در اثر عشق ورزیدن به یک موجود دیگر، حتی اگر یک عشق پیش پا افتاده و پست هم باشد، اصلاحی در روح خود به عمل نیاورد.
پاسخ:
هیچ موجودی  نیست
عشق را ادمیان تک میبینند..من ترجیح میدهم در همه چیز ببینم ...حتی از اسمان...عشق مجموع تمام شادی هایست که توان زبانی ندارند....روح تغییر پذیره ولی جسم خیر..!!
من از غم دوری ماست‌بستنی میهن دارم در تب می‌سوزم چرا کسی رسیدگی نمی‌کنه؟ :))
پاسخ:
ماست بستنی میهن ؟؟
مسولیییییییییین رسیدگی لدفن
کمپین حمایت از  جوانان میهن دوست
جوو به تشویش نکشین و با هم دوس باشین :))
پاسخ:
چشم...دوستیم
ولی دیگه چه باید کرد......اذیت میکنم دیگه
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۵ عرفـــــ ـــان
از خدا بترس :)
پاسخ:
:)
میترسم
ایگفتی منم دلم واسش تنگ شده :))
پاسخ:
:)))
خیلی هم عالی،
.
به کمپین حمایت از جوانان بستنی  دوست خوش امدید  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">