آرتاکوانا

آرتاکوانا

اهنگی پر از خاطرات کودکی من

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

دایی جانمان این اهنگ رادوست داشت و شاید باز دارد.....وقتی که خواب با چشمان قهر میکنند.....سراغ دانلود اهنگ میروی و چشمانت غرق خاطرات پر از بستنی ها شکلاتی کودکی میشود.....ان هم ساعت 2 نصفه شب...!!

گاهی نمیدانی خوشحالی را چگونه تخلیه کنی 

این خوب ست فکر کن وقتی در ازمایشگاه منتظر هستی تا نوبتت شود همه ارام نشسته اند برنامه ای که از تلویزیون پخش میشود را نگاه میکنند در این میان صدای خانم جوانی به دیگر صدا ها میپیوندد و نام اشخاص را صدا میزند

و من در این میان هنذفری به گوش اهنگ بندری و جنوبی گوش میدهم...!!!

و من همچنان در خودم مانده ام  

اهنگ چایی چایی

۹۴/۰۶/۰۵
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

جوونای مردم چه خاطراتی دارن :دی
پاسخ:
 جوونای مردم چه فرمولایی دارن  :)
 اهنگ قشنگیه...منو یاد خیلی چیزای خوب میندازه.....مخصوصا وقتی با دایی جان و دختر خاله هایمان اهنگ رو بلند میخوندیم....دایی جان ما رو مهمون کلی چیزای خوشمزه میکرد
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۴ عرفـــــ ـــان
من هر وقت خوشحالیمو علنی اعلام کردم ، سریع یه اتفاقی افتاد که حالمو بد کنه !
نمیدونم ارتباطی دارن با هم یا توهمِ ...
امیدوارم حالِ خوبِ شما پایدار باشه :)
پاسخ:
نه اصلا توهم نیست ...خوشحالیتون رو با لبخند نشون بدین...با کلمات نگین ...بعضی  اوقات فکر میکنم کلمات بر عکس عمل میکنن     حسم اینه 
ممنونم از لطفتون ..همچنین برای شما  :)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۰ آقای سر به هوا ...
چه باحال بود :))
بــــــــــــــــه روزم ...
پاسخ:
:)
چشم سر میزنم :)
چایی چایی :)))))
حالا خوبه با دی جی دی جی خاطره نداری :دی
پاسخ:
چایی چایی
نه من فقط با صداش خاطره دارم 
استغفرالله خواهر       :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">