آرتاکوانا

آرتاکوانا

تعطیل نشد....!!!

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ

خب اول سلام

من واقعا دو روز پیش حالم خوب نبود.....یکی حرفی زد که خیلی بهم فشار اورد و واقعا ناراحت شدم..ادم نمیتونه همیشه بی تفاوت باشه

منم یا ناراحت نمیشم نمیشم میشم هم بدجور ناراحت میشم....که همه میفهمن

اون روز هم از همون روزا بود....من تصمیم داشتم دیگه دستم به قلم برای نوشتن روی کاغذ کاهی نره...اگه دیگه نمینوشتم وبلاگ نبود ...اینستا نبود....دفتر کاهی نبود.....دفتر قهوه ای خاص نبود...و یه بخش از شهر مغزیم تعطیل میشد

خب من فکر کردم و دیدم نمیتونم ننویسم و همون موقع که خیلی ناراحت بودم نزدیک 8صفحه فقط نوشتم بدون لحظه ای درنگ..!!

انگار همون بخش مغزیم میخواست سعی کنه که تعطیل نشه .!میخواست دوباره شلوغ باشه از کلمات....میخواست هی کلمات بیان تو پاساژ هاش و هی مانتو و پیراهن هاشون رو عوض کنن و بیان بیرون و بشینن رو کاغذ مهمونی و خود نمایی کنن....!!

بخش مغزی تعطیل نشد و هرگز نخواهد شد.....!!!

باشد که خدای ما جوانان را از تصمیمات یهویی در امان نگاه دارد    آمین

۹۴/۰۵/۳۰
مبهم الملوک

نظرات  (۷)

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ ماهان هاشمی
خیلی هم خوب! :))
پاسخ:
و همچنان لبخند شهر مغزیم..!!
چه تشبیهات جالبی ...
پاسخ:
کلمات هستند دیگر....عاشقند ....عاشق دیده و درک شدن.!!

ممنونم
سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
پاسخ:
سلام شرمنده پیامت تو هرزنامه ها بود
چشم سر میزنم
خوش اومدی به کاخم
الهی شکر ^_^
پاسخ:
شکر :)

#لبخند شهر مغزیم 
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۳۵ آلبرت کبیر
سکته نکنی کار دستمون بدی :)))
پاسخ:
خدا نکنه البرت..
..جوون مردم ..!!
والا
همون قلب هم دلش نمیاد بگیره..که سکته کنه جوون مردم..:):):)
ما اصفهانیا این مواقع می‌گیم خُبِس :)
تصمیم‌گیری یهویی خوب نیست
پاسخ:
اره تصمیم گیری های یهویی برای من خیلی بزرگ نیستن که ضررشون غیر قابل جبران باشه...همیشه فکر برگشت هم هستم   
اصفهانی رو خوب اومدین
آفرین دخترم :)
پاسخ:
لبخند بزرگ مبهم الملوکی  : دی
و همچنین لبخند شهر مغزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">