آرتاکوانا

آرتاکوانا

SO....

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ
گاهی اوقات این منم که نمیخوام توی حال زندگی کنم انگار که دلم تنگه برای اینکه پر بکشم توی بی زمانی دور شم از تمام این سیر هوایی که تنها اختلاف چند درصدی میتونه زندگیتو عوض کنه 
شدم بدتر از تمام روز هایی که فکر میکردم میشه پذیرفت ،من کی اینطوری شدم نمیدونم 
نمیدونم چطور خودمو خوب کنم ،شاید حتی نمیدونم زخم کجاست که درمانی براش پیدا کنم
عجیب شدم ، میدونم 
حس مزخرفی دارم که حتی دلم نمیخواد بگم چطوریه

۹۶/۰۴/۲۰
مبهم الملوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">