آرتاکوانا

آرتاکوانا

میزکار دقیقه نود *___^

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

خب از اونجا که خلاق جان یه چالش رنگی راه انداخته و منم خیلی از دیدن این همه میز کار متنوع ذوق کردم و تصمیم گرفتم شرکت کنم ،عکسی که در بالا میبینید عملا روی خوش قضیه ست کافیه  دو قدم بیان عقب تر شاهد اثار باقی مانده از طوفانی بس شدید  خواهید بود در حالی که هنوز کمد دیواری اتاق قفسه نداره و منم بسی تنبلانه هستم  و هر چیزی که استفاده می کنم همون جا پایین صندلی میزارمش و در پرتاب زباله به سمت سطل مورد نظر هم پیشرفت فوق العاده ای داشتم،نزدیک چراغ مطالعه دوتا چیز جذاب هستن یکی اووکادو و دیگری بلوط که اووکادو رو چند روز پیش خردیم و گذاشتم برسه که استفاده اش کنم و بلوط ها هم مهر ماه بود پدر جان برام اورد سبز بودن اونموقع و الان رسیدن و هی دارن تیره تر میشن ،با این اوصاف در اینده باید یه عکس از پنجره اتاق و مهمون جدید و صدا های عصرانه اینجا منتشر کنم.

#نمیفهمم چرا چک نمیکنم متنی رو که میخوام منتشر کنم :/

۹۵/۰۸/۲۳
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

واااو...
من کنار چراغ مطالعه ام!!!!! ;-))
پاسخ:

ارهههه :))

اصن خلقت خدا رو میبینی ،در ان واحد چند جایی :)


چه مرتب!!!
دوسدارم پشت صحنه ام ببینم خخخ
پاسخ:
وقتی حالم خوبه مرتبه وگرنه ;)
ابروم میرهااا...یعنی اصن نابود ...اومدن قفسه ها رو نصب کردن ولی الان کی میتونه از تو کارتتن در بیار و بچینه اخه :( :|
۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
چه آروم و دوست داشتنیه مثل خودت
پاسخ:
ای جان =)
تو دوستداشتنی ترین میم هستی که میشناسم :) 
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۸ آقای سر به هوا ...
جوایزم تقص شد رفت :دی
پاسخ:
اره..=)
بین شرکت کننده ها، میز اقای سر به هوا خالی بودااا
این بازی های وبلاگی خیلی جذابن =)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">