آرتاکوانا

آرتاکوانا

مهمان های دوستداشتنی

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

مبهم بد شانس در بدترین موقعیت ممکن  قرار داشت که یکهو از ان دسته مهمان های گوگولی که کلا در کارشان تماس قبل از حضور نیست ، سمت ما جلوس کرده و منی غرق در سرگیجه و بد خوابی های اخیر و خانه ای اندک شلخته را دیده در حالی لبخندی مضحک داشته ام .

از بحث مهمان حبیب خداست بگذریم ، به جان نوه های نداشته ام هیچ خبری ندارم که بخواهم پنهان کنم و عملا هیچ گونه نسبتی با اف بی ای ندارم، والاع

 نکته اخلاقی:در مقابله با فامیل کم حرف باشیم، کافیه  دوکلام حرف بزنی بعد یهو اون وسط یه چیزی میگی بعد طرف تا ته داستان رو در نیاره ول نمیکنه

مثل منه بدبخت که گفتم یه ماه پیش سه روز رفتم تهران :/

تبلت من هم فعلا جذابیتی برای دو فسقل مهمان نامبرده نداره ..یعنی هرچی بازی و عکس و اینا بود از دست تعداد اندک فسقل های روی مخ فامیل پاک کردم ، برای فسقل بزرگتره  من سالوادر نیستم انگاری جذابیت بیشتری داره که با هر قهقه ی ناناسش من ده متر میپرم  :/

#بعضی چیزها کاملا خانوادگی ان...چرا نمیفهمیم، یعنی یه بار دیگه اشاره کنه..هووووف 


۹۵/۰۶/۰۲
مبهم الملوک

نظرات  (۸)

عجب :))
پاسخ:
بعله ...دو سه تا بیشتر این مدلی نیستن ها ولی چمیدونم دیگه :/
:)
 من اینطور مواقع انقدر حرص  میخورم که :/
پاسخ:
حرصم داره والا
:/
وقتی هم مهربونی میکنن ادم پیش خودش میگه میشه تو همینجوری بمونی ،اخه اون یکی روت خیلی اعصاب خوردکنه :/
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۰۵ آقای سر به هوا ...
در کل دوست رو به فامیل ترجیح میدهم :|
پاسخ:
قطعا ترجیح به جاییه...والا با این سین جین کردناشون :/
مهمون رو با سیستم چایی دادن مسلسلی راحت میشه بیرون کرد
این برای شرایط خاصه
پاسخ:
با پیشنهاد شما من انچنان فکر های خبیثی به ذهنم رسیده =)

انشاالله همشون با هم
قربون حرص خوردنای بعضیا  ؛)))

تلافیه اون بستنی ها بود ا  ؛))))
حالا مهمان های دوست داشتنی یا دوست نداشتنی؟
پاسخ:
^____^
والا چمیدونم دینت طولانی مدته =)
فوق العاده دوستداشتنیییییییی
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۲ فاطمه (خودکار بیک)
وااای نگووووووووو نگووووووو 
پاسخ:
قربون همه درد کشیده هااا 
:)
# ماشاالله از این دسته فوامیل هی زیادتر هم میشن.ای خدا
پس تا اونور هم رسیده ان ؟!
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۰۳ ـــــ ققنوس ـــــ
:
پاسخ:
:-)...دیگه والا اینجوری
کلا بعضیا رو مخ هستن...
چه بیان مهمونی
چه بیرون ببینیشون
چه زنگ بزنن حتی!!!!
پاسخ:
اینا به درجاتی بس عظیم رسیدن... والا دیوونمون کردن
کاش کنجکاوی رو یه ور دیگه استفاده میکردن حداقل
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">