آرتاکوانا

آرتاکوانا

می شود پیدایش کرد....حتی اگر نباشد!

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ

با یک دروغ در سبد کلمات می توانم تمام خود های قبلیم را له کنم! خرد کنم!

چه کسی می فهمد ؟! وقتی دروغ گوی من جلوس می کند 

اخر در این حوالی کسی هم خودش است ؟؟

می شود دستانت را بالا ببری!؟

نترس....

اسلحه ای ندارم تا رو ی صورتت بپاشم 

فقط می خواهم بدانم 

چشمانم ابی صداقت را می بینند 

می خواهم بفهمم ان لیوان سمی را نخورده ام 

می خواهم بدانم خاکستری نیستم!

می شود بگویی هستی 

می شود باشی....

می توانم تمامشان را خط بزنم..! 

ولی راه را نشانم بده 

امید را زیر اواره ها نشانم بده

چشمانم خورشید  اند 

خودم دیدمش

وقتی  میخوابم  از نورش شب را نمیبینم 

می دانی

تغییر اندازه دل ها را خوب بلد است

فقط بگو کجاست ؟!

#شبتون خورشیدی ;)


۹۵/۰۲/۱۰
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

شبمون خورشیدی؟!
یعنی روز باشه؟!
یعنی نخوابیم؟!
:(
پاسخ:
میدونی منظورم همون خطیه که نوشتم چشمانم خورشید اند خودم دیدمش وقتی میخوابم از نورش شب را نمیبینم
چون وقتی چشماتو میبندی یه صفحه ی نارنجیه و تو اونو میبینی نه تاریکی شب رو 
و اون نارنجیه منظور از خورشیدیه که تغییر اندازه های دل ها رو خوب بلده میتونه یه دل سنگ  کو چیک رو با وجود امید له شده بزرگ کند و پرش بکنه از ابی صداقت 
چشم ها هر کاری رو میکنن که فکرشو میکنیم 
#با ارامش بخواب....چشمات توی خواب لحظه ندیده رو توی فکرت میارن :)
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۳ آقای سر به هوا ...
خیلی خوب بود مخصوصا سطرهای اول ...
پاسخ:
خوبی از خودتونه :)
وقتی یه تلق رنگی میگیرید جلوی صورتتون اولش جدیده ..عجیبه 
بعدش میشه فهمید که داریم چی میبینیم :)
وای خیلی قشنگ بود
فقط من تاحالا شب خورشیدی ندیدم خخ
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
دیدی ولی یادت نیست..!
تقریبا هر شب میبینی
هر شب شاید کلی ستاره دنباله دار رد بشه 
تا دیده نشه 
انگار که نیست
پس ببینش :)
واو...
خودت نوشتی ش؟   :))))
پاسخ:
تمام متن هایی که اینجا منتشر میشه رو خودم نوشتم

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">