آرتاکوانا

آرتاکوانا

من ادم کاملی نیستم!

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ

من ادم کاملی نیستم........ولی انسانیت رو حس می کنم.........سخت نیست!

۹۴/۰۵/۱۴
مبهم الملوک

نظرات  (۸)

سخت نیست !
پاسخ:
:))))
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴ ماهان هاشمی
چه عکسِ باحالی! :)
پاسخ:
:)))))
عالییییی:-)
پاسخ:
:):):):):):):):)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴ آقای سر به هوا ...
هیچکس کامل نیست ، همراه اول ! :))
بـــــــــــــــــــــــــــه روزم ...
پاسخ:
هیچ کس کامل نیست وهمه انسانیم و دارای انسانیت.......کافیه حسش کنیم!
مبهم الملوک اول;)

جنس ادم ها هم فرق میکنه...من که فندقیم;)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۳ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم =)
همچنین شما
اوووووووووه مای گاد 
این عکس بهترین سوژه نقاشه مرسیییییی :دی 
پاسخ:
خواهش میکنم:):):)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۸ فانتالیزا هویجوریان
مانتوعه چه قشنگه :)
پاسخ:
ممنونم :)
همه چیزای گل گلی و طرح سنتی و ترمه رو عاشقم!    :دی
این مانتوت منو جذب خودش کرده !
پاسخ:
قابلت رو نداره عزیز ;)
ما گل گلی و ترمه را عاشقیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">