آرتاکوانا

آرتاکوانا

داشتم از یک معجزه می نوشتم

ان هم دقیقا وسط معجزه

نقطه ی پایان را زدم

ولی ثبت نشد

اخ که دکمه اشتباهی بود

در حال حاضر غصه دار نوشته ی پاک شده ام هستم

هیچم تکنولوژی خوب نیست

همشونن پیفولن

کامپیوتر بنده خدا حداقلش میگفت مطمئنی یا نه

این پیفول اندر پیفول نپرسید هم 

زرشک طوری پاکش کرد

الان تکلیف منی که وسط معجزه میخواستم معجزه انتقالی کنم با لوله کشی بیان چیه  وجدانا؟؟

والا راضی بودم سرما بخورم و امپوول بزنم ولی نوشته پاک نشه

عرض کنم خدمتتون که بنده سابقه فرار هم دارم

اجالتا از امپول

:)

و همچنان ابهت مبهم الملوک مون هم داریم

بععععععله ;)

#عرض کنم خدمتتون نصفه شبی که این خط سفیدا و اینا مال اینه که من دارم با تبیییی لت پست میزارم و 1درصد هم شارژ دارم دیگه همین 

بعد میگم 



۹۴/۱۲/۰۶
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۲۴ بی نام بی نشون
آمپول را فکر کنم زیاد پیچانده ام 
پاسخ:
درود بر شما ای هم وطن 😊
الان خوابی یا بیدار، ای مبهم؟ :|
پاسخ:
ساعت 8 خواب بودندی 
یک ساعتی بعد بیدار گشتندی 
حال در دل اینترنت هستندی که پاسخ می دندی
اری   این چنین بودندی 😊
میفهمم چی میگین -__-
خیلی حس بدیه.. خدا نصیب گرگ بیابون نکنه :))
آمپول...  :|  من حرفی درباره ی این موضوع نزنم بهتره!  ( مدیونین فکر کنین میترسم :دی) 
پاسخ:
تشکراااات دارم برای این اتحاد 
درود بر تو ای هم وطن 😊😊
ارههههه خیلی بده 😢
امپول خر است....!
اصنم ترس نداریم که اینا به خاطر ماهیت بی فایده ی امپوله والاعععععع
ما اصن پیرو طب سنتیم 
اینهههه 😊😊


پیش میاد
مهم مخزن هنره :-)
پاسخ:
اره ولی خیلی حس ریخته بودم بین کلمات 
زیر بارون بودم و می نوشتم 

 😊😊قربون این مخزن هنر برم من 
خدا خیرش بده😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">