آرتاکوانا

آرتاکوانا

خدای من چه رنگی ست؟!

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

خدای من چه رنگی ست؟!

خدای من مه الودی ست 

در هر بازتاب چشم هایم 

خدای من غروب تر از طلوع خورشید ست

و چشمک زن تر بیشتر از ستاره !!                     

سر در گریبان زندگی کردم ...از نور ابی مایل به عشقش

گوش هایم مهمان صوت نارنجی رنگش ست    

مخلوط عشق و اخطارش....کفش اهنی به پایم میکند !

خدای من موج دریا دلم ست 

که وجودم را ارام تر از کویر می کند!

خدای من وجودی ..عشقی....یادی....ست

که تا پا در مه الودم می گزارم

منم

و او

و حبابی از رنگین کمان عمرم

از غم هایم تا شادی هایم

خدای من همان نور امید قلبم ست تا طلوع صبح

از میان پلک هایم 

خدای من هاله ای ست مه الود!

با سو سویی از ابی مایل به عشقش


#نوشته ای ست در جعبه ی شب و گذر راه تا درب وبلاگ  یک مهندس خوشبخت 

⛅🌛♪♫📒🍔

۹۴/۱۰/۱۶
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

چه عالی

گمانم خدای من آبی باشد...
پاسخ:
عالی بودن از فکر خود توست
من این ادبیات شهر مغزیت
را ستاره باران میکنم!!
#خودمم وقتی میخونمش کل پست رو و نظرمو ذوق میکنم :-)
از اینکه هستی ممنونم دوست عزیز تر از جانم :-)
#ابی مرا یاد تمام جهان  خودم می اندازد
از کاشی و عمارت های قدیمی و حوضچه ها گرفته تا چشم هایش
جایی برای فرار از چشم هابش نیست
این مرا دل گرم تر میکند
ایزدی که فراموشم نخواهد کرد :-)

خدای  من که رنگای خوبی داره ، سبز و زرد و قرمز و ابی .
پستم منم ببینید
پاسخ:
رنگ های زیبایی هستن :-)
و خدای تو زیبا تر..!
چشم حتما :-)
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۹ آوو کادو
بسیار دلنشین :-)
پاسخ:
بسی مچکرم :-)
۱۷ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۵ عرفـــــ ـــان
خدای من سیاهه سیاهه ...
پاسخ:
سیاه میتواند بهترین رنگ باشد
فکر این ادم ها را جدی نگیر
سیاه خالی ست
از غرور
از خشم
از حسادت
از منت
خدای سیاه وجودی ست
در مارپیچ مغز این ادم ها...دلگیر ..و ترس را مهمان خودشان میکند
خدا سیاه مهربان ترین وجود ست
چشم هایت را ببند
گوشه ای دراز بکش
و در قلبت حسش کن
بگذار دستانت را بگیرد
بگذار نورش از سیاهی رنگش در قلبت باشد :-)
۱۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۳۱ مترسک ‌‌
چه خدای خوشگلی... ^_^
ایشالا که همیشه زندگیت همین قدر خوشگل باشه، هم‌رنگ خدات باشه ;)
پاسخ:
تازه لپاشم قرمزه
گاهی شپلینگی میپرم بغلش :-)
خیلی ممنونم از دعای خوشگلت مترسک عزیز
کلی ارزو های خوشگل خوشگل برای خودت و sheجان :-)
انشاالله
امین!
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۵ آقای سر به هوا ...
خدای من بی رنگه !
همه جا هست و به همه رنگه ...
پاسخ:
خدای تو تمام مرءی و نامرئی های دفتر زندگیت ست 
و این وجودش را قوی تر میکند
من از این نامرئی عاشق ابی مایل به عشقش را در وجود هاله ی مه الود عمرم دیدم!
آخ که خدای تو تمام نوشته های نیوتن را برهم خواهد زد
و این نهایت خوشحالی ست !
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">