آرتاکوانا

آرتاکوانا

اب نمک ریزان ..........!!

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

دکتری دارد؟ چرا اخر؟ وقتی کسی با ما حرف میزند یا درد و دل میکند و ما هیچ کاری از دستمان برنمی آید از پاهایمان هم همینطور نمی دانم از چه و با چه بر می آید؟ وقتی اشک را می بینم این قطره اب نمک که مثل تمام اب نمک های دنیا ست همان اب نمک هایی که قرقره میکنیم و همان هایی که در غذاهایمان میریزیم و یا هر اب نمک مزخرف دیگری

آن موقع هیچ هیچ هیچ کاری نیست که از من براید!انه ازدست و نه پا و نه سرو موها و ناخن

و من فندقی ساده میشوم که وقتی نگاهش کنی همانست و بخندی همانست و نه مثل پسته ای ساده که میخندی .. میخندد....اب نمک ریزان اجرا میکنی ..میخندد

همیشه دلدار دهنده خوبی نبوده ام....خودمان این چنین اندیشه میکنیم 

ان هم هنگامی که مقابل فردی نشسته ای که هی عملیات اب ریزان را انجام میدهد و( من چقدر بدم می اید از این اب نمک )

قلب من هم همان هنگام به 7قسمت مساوی تقسیم میشود و بعد سرخ میشود و گلوله روغن تپل به اینور و انور شلیک می کند 

نمی دانم آیا کار کودکان غم ساز درونم است؟

اخر این همه غم را از کجا می اورند که مدام می سازند وبه دستگاه های من میفرستند؟؟؟

منبع شان را کشف کردم......... میییییییپوکونم!!!!

ومن هنوز احساس می کنم در مقابل ان ادم ها......فندقی بیش نیستم..!

#فندق و پسته رو ادم ها تصور کنید و رفتارهاشون و دو چهره بودنشون

#از اینکه نمیتونم جلوی اون اب نمک هارو بگیرم و کاری از دستم برنمیاد متنفرم

#کودکان غم ساز...از اونجایی که من چندتا کوک درون دارم یه سری 24 ساعته 

بالای سر دیگ غم هستند مثل همه کودک های درون غم ساز دیگر دنیا

#و اینکه من میگویم خودمان باشیم فندقی ساده

نه از ان پسته هایی شاید جدی ترین  فاز های شما برایش شوخی بیش نباشد

#و اینکه افراد عزیزی که پست های منو میخونن......چون منظور منو بهتر متوجه بشید دوبار بخونید......چون من معمولا اشتباه ها و زشتی های ادم هاودنیارو غیر مستقیم میگم .....شخصیتمه......خیلی رک نیستم......چون از ناراحتی دیگران از خودم بدم میاد.......ولی اگه جایی به شخصیتم و شعورم و طرز فکرم و ..... توهین بشه مستقیم یا غیر مستقیم.....سکوت کردن واقعا احمقانه ست  ( فاز غیرتی ست )

#شاااااااااد باشید:)

۹۴/۰۵/۱۲
مبهم الملوک

نظرات  (۲)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۸ ماهان هاشمی
حداقل یه برگ دستمال کاغذی بهش می‏دادید تا اشکاشو پاک کنه! :)))
پاسخ:
این متنو دوبار بخونید ..چون اون فندق رو میشه از دوجهت تعبیر کرد
چرا دستمال دادم دلداری هم میدم .....ولی از نظر خودم اصلا دلداری دادن بلد نیستم...و از اینکه کاری از دستم بر نمیاد متنفرم

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۰ آقای سر به هوا ...
منم با این رک بودنه مشکل دارم واقعا ! احساس میکنم 100% بیشعوریه ! :))
بـــــــــــــــه روزم ...
پاسخ:
منظورتون هشتگه عایا؟؟
 اگه اونه که منم باهاتون موافقم :):)
ته ته بیشعوریه( کتاب بیشعوری را دوست دارم )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">