آرتاکوانا

آرتاکوانا

فسقل دایی

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

بی حوصلگی بدست!

بدتر از دود

بدتر از غم

بدتر از محدود شدن

بدتر از دور شدن

معلوم نیست خودتی یا کس دگر 

معلوم نیست فکر میکنی یا سکوت

معلوم نیست دل داری یا سنگ

معلوم نیست خوابی یا بیدار

دل اگر شاد شوی

به خنده های پریاست

خوابی زیر خروار های گرما

دست کوچکش و حرف هایی که کوچکتر از آنم که درک کنم

و رقص های ساده حتی با صدای صوت های مختلف

مرا وادار به خندیدن می کند

مرا وادار به رقصیدن میکند

مرا وادار به دیووانگی میکند

اخر وجود 70سانتیت و اینهمه عشق؟

گول زدن هایت نه ما برای تو!

میخندیدی و دست میزدی 

ما میخندیدیم و این دفتر من بود که برداشته میشد

یا بغض کردن هایت که تا خواسته ات براورده شود انگار تو ادم دودقیقه قبل نبودی لبخند صورتت را پر میکند

من از این وجود های کوچک و از این لبخند های کوچک و از اینهمه امید های یکدفعه ای و از این عشق های بی دلیل 

ته دلم ذوق میکند

#من و فسقل دایی 

۹۴/۱۰/۰۸
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

۰۸ دی ۹۴ ، ۰۶:۲۸ مترسک ‌‌
آخی :)) خدا حفظش کنه 3>
پاسخ:
ممنونم :)

انشاالله یه روز پستات از فسقل مترسکه !   :)
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۰ عرفـــــ ـــان
منم خیلی بی حوصله ام !
نه که قبلا نبودم :)
پاسخ:
حوصله یه عدد بیشعور ست هی میره هی میاد هی میره هی میاد
انشاالله حوصله پیدا میکنین  
نشد با دمپایی هستم در خدمتتون برای زدن حوصله 
:)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۸ آوو کادو
تفاوت نسلِ پاها ...! :-))
پاسخ:
اخ که این پاها با ادم چه میکنند
دوست دارم پاهایش جای بروند 
که شاد باشد که خودش باشد
پاهایمان دلمان را نمیشناسند باید همراهی را بسازیم 
😊😊
#جاداره بگم نسل اقا و خانوم کوچولو های بلاهه و کاشف 😊
از دست این بی حوصلگی... 
من که از زمانی که یادم میاد بی حوصله بودم..
پاسخ:
اماان ...اماان
 اتفاقاشخصیت های همیشه بی حوصله  خیلی جالبن :)
#به کاخ من خوش اومدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">