آرتاکوانا

آرتاکوانا

اولین پست مبهم الملوک در کاخ خویش

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ
سلام
خب این اولین پست منه ...وتا به حال خواننده خاموش بودم یه چند وقتی میشه روشن شدم
نوشتن رو همیشه دوست داشتم...واقعیتش خیلی حس خوبی به ادم میده
.
.
.
. از دیشب تو فکر اسم وبلاگ بودم.....اصلا انگار مغزم کار نمیکرد.....مثل همون چیزایی هستن که وقتی بهشون احتیاج داری گم و گور میشن(من اگه بفهمم کجا میرن)
.
.
تا بالاخره این نام را انتخاب نمودم
واقعیتش یکم از وبلاگ داشتن میترسیدم ......توی عمرساله ام .....ادم هایی رو دیدم که با قضاوت ادم  ها رو تخریب میکنن......اصلا هم به این جمله که میگن به حرف مردم و اطرافیان توجه نکن ...اعتقاد ندارم
مگه میشه...ما داریم باهاشون زندگی میکنیم ......مثل اینه که بگی به شب و روز کاری نداشته باش
جدیدا فکر میکنم  نکنه منم تو کار تخریب بودم   وااااای   متفکر...متفکر.....متفکر.......متفکر......ممممتتتتفففکککرررر    




حال از داشتن وبلاگی برای خودمان و مبهم الملوک وجودمان  بسییییییی خوشحالیم

۹۴/۰۵/۰۹
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۸ فاطمه (خودکار بیک)
تبریک :)))))
پاسخ:
خیلی ممنونم:):):):)
به کاخ مبهم الملو ک خوش امدی
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶ رســـ ـم عـــ♥ــاشقی
مبارک باشه امیدوارم چیزهای خوب بنویسید و نظرهای خوبی هم دریافت کنید
پاسخ:
خیلی ممنونم    به کاخ من خوش امدید :):):)
شروع وب نویسی ت مبارک مبهم جان (: 
پاسخ:
ممنون از محبتت فاطمه جون :):):)
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۶ یکـــ بلوطــــ
دنبالتون میکنم مبهم الملوک
+ عید داره میاد
پاسخ:
خیلی ممنونم 
خوش اومدید 😊
#بعععله داره تندی میاد 
امیدوارم برای همه پر شادی باشه 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">