آرتاکوانا

آرتاکوانا

با اینا تابستونُ سر کنید :)

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ

با پیشنهاد خوب جناب هولدن و دعوت جناب اووکادو ،پیشنهاد های تابستونی مبهم رو شاهد هستید :)

فیلم:

1.ایستاده در غبار

2.مجموعه 3 قسمتی hunger games

3.سریال 3 فصلی sherlock holmes 

4.سینمایی Victor Frankenstein 

5.سینمایی beautiful mind

6.سینمایی The Imitation Game 

7.سینمایی brooklyn

8.سینمایی catch me if you can 

9.سینمایی joy

کتاب:

1.هوا را از من بگیر،خنده ات را نه! / پابلو نرودا

2. 1984 / جورج اورول

3.فراتر از بودن / کریستیان بوبن

4.بادبادک باز / خالد حسینی


موسیقی:

1. البوم شهر من بخند / گروه پالت

2. تک اهنگ تصنیف نانی جان

3.بی کلام Yanni

4.البوم کامران تفتی / عکس زمستونی تهران

5.البوم   ed sheeran / x

6. البوم 21 / adele

7.البوم one direction / made in the A.M 

8.البوم maroon5 / V


مستند:

1.مهاجران / قسمت های محسن دانشگر و مازیار رحمان زاده / پخش از 

شبکه ی یک سیما در دهه 80

2.اخرین روز های زمستان / شهید حسن باقری


سایت:

1.متمم  / محمد رضا شعبانعلی

2.TED 


کار:

1. چند نفری سینما رفتن

2.پیاده روی

3.شنا


سخنرانی:

1.شب قصه 1 / خانه توانگری/ علیرضا شیری  

2.شب قصه 2 /خانه توانگری /علیرضا شیری

3.Elizabeth Gilbert /Your elusive creative genius


خوردنی:

1.اب طالبی

2.عرقیجات گیاهی


ذهن:

1.سفر در زمان

2.رمزنگاری

۹۵/۰۵/۱۴
مبهم الملوک

نظرات  (۸)

بسیار عالی :-)

+متشکرم :-)
پاسخ:
:):):)
#خواهش می کنم :)
عجب پیشنهادهای اوانگاردی :)
پاسخ:
:):):)
امیدوارم لذت ببرید :)
با اینا تابستون رو «مبهم» سر می‌کنیم ;)
پاسخ:
آآآ زدی تو خال :) :) :)
از سری پیشنهادات کامل بود .یعنی همه جنبه های یک تابستون رو در نظر داشتی . مرسی (: .
پاسخ:
  :):):)
خواهش می کنم امیدوارم لذت ببری :):):):)
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۶:۰۵ در مسیر شدن
سینمایی بروکلین
+
گروه موسیقی 
one direction

+

عرقیجات گیاهی

این سه تا خیلی خوبن
بقیش نه

پ.ن:
یانی در حد موتزارت نیس و موتزارت در حد باخ نیس
پاسخ:
امیداورم دوستداشتنی هاتون حال خوبی رو براتون ایجاد کنه :)
هر وجودی و ماهیتی در هر بعدی یک زمانی بدجور به دل ادم میچسبه ....یانی به دلم خوش اومده :)
بابت حال خوب کن ها در وبلاگتون ..ممنونم ..حتما امتحانشون میکنم :)
#خوش اومدید :)
آدم باید بشینه همه ی کتابای جرج اورولُ بخونه:")
پاسخ:
گمونم اره :)
#خوش اومدید :)
جالبه اغلب بلاگرا این کتاب بادبادک بازو معرفی کردن
خیییییییییییییییلی خوشم اومد ازش
هر چند غم‌انگیز بود
پاسخ:
اره منم چند جا دیدم، من قصد خوندنشو نداشتم ولی وقتی اومدم یه نگاهی بهش بکنم دیگه تا اخرش رفتم :)
حال عجیب غریبی داشت 
:)
دلتنگی برای یک وجود مبهم دوست داشتنی

دیر رسیدم....تولدت مبارک عزیز شیرینم  :)
پاسخ:
تینااااااااااا کجا بودی اخه تو...از بریدا حالتو پرسیدم چند بار هم پیام دادم ..نگرانت بودم دختر :)
خوشحال شدم که برگشتی که توی این همه استرسی که دارم اومدی :):):):)
همین که اومدی کافیه....ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">