آرتاکوانا

آرتاکوانا

اینده بین میتونه صفت خوبی باشه ^__^

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ب.ظ

الان که فکر میکنم میبینم پریشونگی این روزا به خاطر کمبود هیجانه

یکی نیست بیاد منو پرت کنه صاف وسط بخش دایره جنایی 

یا مثلا نمیشد همسایه مون شرلوک هلمز بود 

یا مثلا توی دوره داوینچی بودم

با توجه به لیست ادمایی که دوست دارم ببینمشون و باهاشون حرف بزنم و باهم friend بشیم بعد من میشدم یه چیزی تو مایه های واتسون ،فکرامو بهشون میگفتم ...احتمالا من هر وری رفتم وقتی مردم ، نامه اعمالمو زدم زیر بغلم میرم دنبال اینا میگردم ، تو بهشت باشم که هیچی همه چی اوکیه ولی اگه رفتم تو جهنم بالاخره یکیشون نباید اونجا باشه؟!


۹۵/۰۴/۱۹
مبهم الملوک

نظرات  (۲)

وای چقدر خوب بود اگه یه شرلوک هولمز در نزدیکیمون داشتیما  :))
پاسخ:
اره خیلی کیف میداد :):):)
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۸ ریحانه. الف :)
من همیشه دلم میخواست دوست شرلوک هلمز باشم :)))
مثه اون خانم دکتره که کمک شون میکرد بعضی اوقات ...ولی خوب از اون یکم صمیمی تر :دی
پاسخ:
:)
شخصیت جالبیه کلا :) اون دختره هم بیشتر بامزه بود ولی اره خیلی کمک های مهمی بهشون میکرد #به کاخ من خوش اومدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">