آرتاکوانا

آرتاکوانا

عهد می بندم!

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

من مبهم الملوک شهروندی از بیان با تمام وجود مبهمم از صمیم قلبم عهد میبندم که از مسیرنفس کشیدن هایم، گام هایم،لبخند هایم،تصمیم گرفتن هایم،خوش گذرانی هایم و... در زمینی که ان را خانه ام میدانم در طبیعتی که ان را امدن و بازگشت روح و جانم میدانم حفاظت کنم و کارهایی که باید به عنوان یک انسان  انجام دهم را حتما انجام دهم.
من شرمنده ی فرداهایم ، نخواهم شد!
خانه ام روزت مبارک :)

ان هایی که هستن،یا علی!

من هستم!
                                                      
۹۵/۰۳/۱۷
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

چه خوب بود این پست و این عکس :)))
عهد ببندیم :)
پاسخ:
خوبی از خودته :)))))
برو بریم  ;)
ممنونم از بودنت :)
یاعلی:)
پاسخ:
یا علی :)
ممنون از بودنت :)
بسی زیبا نوشتی 👍
منم قول :)
پاسخ:
زیبا خوندی :)
انگشت کوچیکم ایناهاش....قول، قول، قول :)
مرسی از بودنت :)
درستش هم همینه؛ هر کدوم از ما در حد توانش و به سهم خودش از طبیعت حفاظت کنه که دیگه غمی نیست؛
هستم، تا آخرش هم هستم...
پاسخ:
دیگه غمی نیست:)
ممنونم از بودنت:)
آفرین :)
پاسخ:
:) :) :) :)
ممنونم از بودنت ;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">