آرتاکوانا

آرتاکوانا

فنچ 5ساله2

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

تایم استراحته و من دراز کشیدم و پاهام با ریتم اهنگ بابک جهانبخش هی تکون میدم..چپ راست...چپ راست

چطوری ملوک؟

 من : بههههه فنچ 5 ساله ی خودم نبودی؟

چرا بودم اونشب سر شام با اهنگ اندی بود ( اییییش ) دختر همسایه که خودشو تکون نمیداده که!...

من بودم که تو بوده باشی

من: اره میدیم دست خودم نیستا

میگه اره نکبت

من:  :/  چرا عصبانی حالا؟

اعصاب ندارم قدیما بستنی دوست بودی جدیدا کمتر... یعنی

 چی هان؟ بیام اونقدر

قلقلکت بدم تا بترکی...اصن اونموقع یه شور و شعفی داشت که نگو *

من:  :/ خیلی بی ادب شدی ....خیلی زشته نچ نچ نچ ....بعد همینا رو یاد نوه هام میدی ( 

من عاشق نوه های نداشته ام هستم )

من: نخیرممممم نه منو میبری بیرون نه maroon5گوش میدی حتی دکتر هوس هم 

نگاه نمیکنی  بستنی هم که مورچه ای میخوری.....این چه وضعیه بزنم لهت کنم با 

این کودک درون داشتنات :/

من: من همین الان یه بستنی لیوانی خوردم که

مرض به اون نگو لیوان..اون لیوانه اخه؟؟؟؟؟  اون استخرمورچه ها هم نمیشه که 

اخر هفته ها برن شنا والاعععع...یه

 جوری میگه لیوان انگار واقعا لیوانه

من: میخندم

نخند! 

من: بیا عصبانی نشو حالا کارام تموم بشن بعد اونوقت دق و دلیت رو خالی کن 

مزنم لهت میکنماااا اخه بیشعور دق و دلی من دق و دلی تو میشه دیگه

من: زرنگ جان تو جزئی از منی بعد اینا ترکیب میشن ولی اره یکمش

خب دیگه توهم با این فلسفه هات.

من: میخندم

میگم نخند دهههه !

من: باش بیا حداقل این اهنگ مورد علاقه تو گوش بده منم برم سراغ کارام

حالا این شد یه چیزی واقعا من باید اینقدر باهات کلنجار برم تا یه کاری کنی واقعا 

تبعیض تا به کجا....بزار اون رو حالا

*برای دومین بار در این فضا اعتراف میکنم .. در دوران طفولیت دزد تمام بستنی های اعضای خانواده خودم بودم  =)
اینم یادش مونده ..یادشم نمیره کهههه...الانم دلش برای اون موقع ها تنگ شده 


۹۵/۰۲/۲۷
مبهم الملوک

نظرات  (۹)

من هنوزم دزد تمام بستنی های خونه ام :دی
پاسخ:
اصن تو رو باید گل بارون کرد :-) :-)
درود بر تو :-)
ای ای ای شکموی بستنی‌نشان :))
پاسخ:
شکموی بستنی نشان:) :) :) :)
تازه انکارم میکردم که برداشتم میگفتم یهویی دلم خواست من نبودم که دلم بود
با وجود اینکه سهم بابام بیشتر اوقات مال من بود
ایکون مبهم تپلناک قدیمی
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۳ فاطمه (خودکار بیک)
بابک :))))
پاسخ:
:) :) :) :) :) :) :) :)
Lana که خیلی خوب است....

پاسخ:
خیلییییی :)

#احوال دوست جانمان؟
چطوری تپلناک؟ =))
پاسخ:
عالی :):):)=)=)=)

ولی میدونی 
فقط از دور نگاه ترازو میکنم...میگم چطوری انتقام گیر :|
مبهم؟؟؟؟؟
بستنییییی؟؟؟؟؟
قهر کنم باهات؟؟؟؟
پاسخ:
جلبک ^______^
بستنی =)  
قهر نکن...وگرنه با شلنگ اب میافتم دنبالت  =)
جلبک+اب بازی :)

من خودم تو آبم جلبکو از آب میترسونی دخدر؟

دلم واست تنگ شده خو  :(
پاسخ:
تو دوزیستی..وقتی اینوری خیست میکنم =)
جلبک که توی اب بستنی شکلاتی نمیتونه بخوره...شیک شکلاتم که نمیتونه.
معلومه اون حرف مهسا رو غیر مستقیم گفتم!؟  =)=)=)
.
من نیز بسی :) ♥
*نوش جونت :);)
بستنی دزدی آی حال میدههههههه
این کی بود دلش تنگ شده بود خودت بودی ؟ خخخخ
پاسخ:
اصن خیلیییییی :):):):)
یکی از کودک های درونم بود...5 سالشه ;)
بمیر سردرگمم کرده بودیا خخخخخخ
پاسخ:
مرسی محبت :):):)
اصن من کارم سردرگم کردن بقیه ست ...بعد یهویی اگاهشون میکنم ..الان تو  رو دالی طوری اگاه کردم مثلا ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">