آرتاکوانا

آرتاکوانا

برای هیچ (3)

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

پیاده رو ها دیگر تو را قبول نمیکنند

عطرت دیگر جایی ندارد

میدانی! بهار ست

تا شقایق هست

عطرت زندگی نخواهد داشت

باران را یاد داری

از همان ها که در لحظه

انقدر جیغ می کشند که ردپایت را پاک میکنند

از همان باران های بهاری خواب هایت

میدانی! بهار ست

زاینده رود را بستند

دیگر جایی برای اشک هایت هم نیست تا حل شوند

بروند تا راه سخن برایت صاف شود

میان این تعطیلات

قیری نیست

تا برایت تنها

خودم

جاده های دلت را اسفالت کنم 

تا چشم هایت بتوانند تک تک

مسافر ها را برایم بفرستند

از کجای این شهر میروی

این پل خراب نخواهد شد

این ستاره ها نمیمیرند

میدانستی..مگر نه؟

ساده ترین ها

زودتر پاک خواهند شد

تو همان اتفاق نیافتده ای

کتاب هایی

 همان هایی که به لب میرسانند جان را

همان که اخر ....نمی افتادند

ولی تو شکستی 

مثل قطرات اشک.....تکیه گاه را قبول کردی

تکیه گاه نااشنا

تو همان شناگری هستی

که موج رفتن را خوب بلدی

تلاطم عشق دیگر توست 

#ساعت 3:31   3 فروردین



۹۵/۰۱/۰۴
مبهم الملوک

نظرات  (۳)

سلام عقشم   :)))از این لوس بازیا مثلا   :)))
پاسخ:
سلام عزیز دل 
لوس بازی ..دو نقطه دیییی
اینقده نگرانت بودم نبودی شونپخت بار چک کردم وبلاگتو 
نری دیگه یهوییااا

این ستاره های نمیمیرند و
ما هم را گول زدیم

دو ستاره بود
که باید به هم میرسید
ما عاشق نور بودیم
و در انتظار بهتر شدن

ما هم را گول زدیم و
برعکس
ستاره ها
سالی چند بار میمیرند!

پاسخ:
میدانی 
رسیدن دو ستاره 
میتواند اغاز سیاهی باشد
ان هم یک سیاه چاله در اعماق این راه راه ی شیری
و یا در جایی غیر قابل دید
انگار نرسیدن نورانی بودن را در دست دارد و وصال تاریکی
اگر دلشان را میخواندم 
شاید گول خوردن برایشان شیرین
  و هوا تنها برایشان زنده ماندن نباشد
اری
مگر می شود ستاره باشی و گول خوردن را دوست نداشته باشی
ما با گول خوردن دور خودمان میچرخیم 
ستاره بدش نمی اید دور محبوبش بچرخد
عاشقانه های شبانه دل انگیز تر از روزانه ها هستند...
پاسخ:
گمانم اینطورست
اگرچه من ارامش شب را خیلی دوست دارم
و یک ترس خفیف
همه دراسمان ها میچرخند 
و من تنها 
در گوشه ای از این کره ی بسکوییتی با تکه های شکلات
دارم عاشقانه می نویسم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">