آرتاکوانا

آرتاکوانا

رقص بارانی تو...!!

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

برای من همین ابی دستانت کافیست.  ......برای من همین زیباترین ترسناک کافیست....برای من همین صدای کلمات از اغوش زمین با اب کافیست.....اگر باران اشک هایت ست...بگذار از سر ذوق باشد...من. همشان یا بغل می کنم.....دستم انقدر کوچک ست...که نمی توانم....مرحمی باشم بر شانه هایت...ولی میدانی عجیب به او چشم دوخته ام......بگذار اندکی سر به اسمانت باشم....فقط تو..!!!..و اشک هایی....که بی ..با...دلیل می ریزد....میبینی حرف های اضافه هم کم میاورند...عاجزانه..........دوست دارم...تا ابد گوش هایم...باران بشنود....بی کلام...زیبا ترین موسیقی ست که شنیده ام......بادچه عاشقانه هم رقص بارانت می شود....رقص بارانی تو...










۹۴/۰۸/۰۸
مبهم الملوک

نظرات  (۱)

۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۰ ♥ محجبه ♥
قشنگ بود ;-)
پاسخ:
قشنگ خوندی ....قشنگ درموردش فکر کردی....مرسی از خوندن قشنگت  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">