آرتاکوانا

آرتاکوانا

2:50 پنج شنبه..7 ابان

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ق.ظ

اینکه الان من از صدای رعد و برق بیدار شدم.....و در حال ذوق مرگی تدریجی ام...و همه خوابن......اهنگ جدید میخوام...و دلم میخواد برم پیاده روی ...عجیبه عایا؟ 

۹۴/۰۸/۰۷
مبهم الملوک

نظرات  (۴)

نوچ ;)
پاسخ:
مرسی حمایت....!!
:)
واقعا این چند روز لذت بردیم از این بارون معرکه :)
پاسخ:
آااااااددددددننننننن
سلاااااام ...خوبی دختر؟ نبودی بلاگ ادنش کم بود...تازه کلی هم دلم برات تنگ شده بود...نقاشی ادن هم دیگه نبود.. :) 
اینجا فقط یه روز زد ..با دیروز ..و در کمال شنگول بودن اینجانب الان داره میزنه....و بسی حال و هوای منو دگرگون کرده ....این نفس بارونی خدا    :)
بسی شادمان گشتم برگشتی :)
دفعه دیگه پاشو یه جوری که بقیه بیدار نشن برو بیرون زیر بارون:دی
پاسخ:
معمولا یه نیم ساعت یه ساعتی تو حیاط میشینم.....ولی دیشب نرفتم....دیشب دلم پیاده روی طولانی میخواست تا صبح....  :(...همه خفته بودند
 دفعه دیگه همون حیاط هم از دست نمی دم 
#به کاخ من خوش اومدی
#می خونمت   :)
نه ، عجیب نیست :)

+ خواب من انقده سنگینه که با این چیزا هم بیدار نمیشم ، خوش به حال شما
پاسخ:
دو نقطه دی

بلی بنده یک عدد مبهم الملوک با الارم های 5 دیقه5 دیقه ای هستم..ولی در کمال شگفتی  با اومدن افراد و یا چیزایی که دوست دارم بیدار می شم...بدون الارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">