آرتاکوانا

آرتاکوانا
هنوز در پاییز به سر میبرم ..........انقدر زود شب میشود که روزم را گم میکنم ......بارانی بر این شهر خونی نمیبارد...که هوایت را از باران بخواهم انقدر خاک در گلو هایمان داریم که برای ساختن یک شهر کافی ست...... بارانی نیست که شهر متزلزل گلویم را نابود کند ......هر بار که حرف میزنم ،خاک از شهرم کم نمیشود... با هرتپش قلبم انقدر فشرده میشود...از دردی که دوایی جز باران ندارد باران، میشود مرحمی باشی بر درد خاکیم؟
#مکان:توماشین داشتم از بازار میومدم
زمان:امشب یه نیم ساعت پیش
#میشه شما هم دعا کنید؟     ممنونتونم
۹۴/۰۷/۱۸
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

تو که رفتی آسمان هم زما روی بگرداند!

چیا خریدی :)
پاسخ:
اسمانت را از من نگیر....رویت رویم را گلگون میکند....جهان را برای اسمانت گلگون خواهم کرد....انقدر میگویم تا رویت را برگردانی...!!
#جونم برات بگه یه ادکلن خریدم....خوراکی برای شیمک گرامی...ایس پک هم زدم جات خالی..و دگر کارها 😊😊😍
۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۶ مترسک ‌‌
محتاجیم به دعا اما چشم...
پاسخ:
ممنونم :):)
خدا بزرگه :-)
پاسخ:
چشم دوختم به بزرگیش به رحمتش به اینکه چقدر مهربونه هر چی صلاح بدونه :)
#به کاخ من خوش اومدی :)
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ آقای سر به هوا ...
میشه نگام کنی ، راحت شه زندگیم ...
پاییز بی نظیره ...
پاسخ:
اخ که این اهنگه الان خیلی به این پستم میخوره... :):)
اشاره کنم یه مدت یادم نمیومد میشه نگام کنی بود یا صدام کنی.. :D:)
اره واقعا فصل قشنگیه ...:)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۳ مـــیـــمـــ ☺☺
زمستون رو بیشتر دوس دارم:|
:)چشم دعا هم میکنیم
پاسخ:
نفس های سردش...!!
ممنونم :)
حتما دعا میکنم
پاسخ:
ممنونم  دونقطه دی
#به کاخ من خوش اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">