آرتاکوانا

آرتاکوانا

بیان جان شهردار خوبی باش..!! :)

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

فکر کنم بیان شده مثل یه بچه ی خوب و منظم که

حرف نمیزنه..فقط زیر لبی یه چیزایی میگه

نه به اون تابستونش نه به الان

حالا بچه ی اروم خوبه نه دیگه اینقدر

بیان جان درسته درس داری و کسل شدی برای پاییز و حرفاتو نمیتونی بنویسی ولی عزیزم بالاخره ادم اخر هفته یک ساعت بیکار نیست آیا؟

ببین فرزندم تعادل در همه چیز خوبه تغذیه جسم خوبه ولی روح هم مهمه

پس بهتره نذاری روحت سوتغذیه بگیره.....پس بهتره نذاری شهر مغزیت پر بشه از اعلامیه هایی که روحتو ازار میده....پس بهتره نذاری خودت بشی قانع کننده سطحی خودت...بزار با دلیل قانع بشی...چشم بسته نمیتونی راه بری....بزار دغدغه جزیی نداشته باشی...بزار اروم و راحت باشی....بزار هیچ وقت از انجام کار هایی که میتونستی انجام بدی ولی انجام ندادی پشیمون نشی....بزار راحت بشی...بزار شهردار خوبی باشی :)


۹۴/۰۷/۱۷
مبهم الملوک

نظرات  (۲)

۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۹ مترسک ‌‌
اتفاقاً منم داشتم به همین فکر می‌کردم که تابستون هر یه روز در میون یه جریانی از سمت بیان داشتیم و هی سروصدا می‌کرد اما حالا چند وقته هیچی نمیگه؛ میگما از قدیم گفتن بچه وقتی ساکته یعنی داره یه کارایی می‌کنه! :)) الان یهو می‌بینی رییس بیان میاد میگه مترسک چرا این‌قدر چرت و پرت میگی؟ فقط خستم صدام در نمیاد، می‌فهمی؟ خسته! :D
پاسخ:
والا به خدا...انگار دوقلو بودن حالا قل ساکته بیدار شده...فکر کنم قل شیطونه کلا به اینترنت دسترسی نداره که اعلام حضور کنه ......امیدوارم کارایی نکنه ....اصلا خانواده اش بیارنش پیش من یه یه هفته بعد یه بچه ی خوب تحویلش میدم....یه نمونه کار دارم ..قشششنگ راضی میشن بچشون رو بسپرن به من.....دختتتتتر دایییییم.....اگه بخوام از شخصیتش بگم ....یه اسکی رو حرفه ای ....یعنی قشنگ از این ور مغز پرش داره اونور مغز...چه در کلام...رفتار...کلا رو نروه...در حال حاضر از من بیشتر دایی حساب میره..:):)
هوووووم
مثلا من امروز برای شهر خودم شهردار خوبی بودم
رفتم و 7-8 گلدان کاشتم!
پاسخ:
بسیییییی شاد گشتم ...از داشتن دوستی که یه شهردار خوبه.......الان رو ی صورتم یه لبخند گنده ست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">