آرتاکوانا

آرتاکوانا

بغل کن دوستداشتنی هاتو..!

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

من عزیزامو بغل میکنم....اتفاقی...هرروز....انگار قلبم از محبت داره میترکه.....هر روز هرروز حتی اگه سخت بگذره بزار بگم ممنونتم ایزدم.....گاهی دلم میخواد هواتو بغل کنم.....گاهی دستات دورکمرم حلقه میشه....بیا دلخوشی هامون رو بغل کنیم......بیا لپ ،رنگی های زندگی رو بوس کنیم....بیا دست غمامون رو بگیریم و بغلشون کنیم....بیا خیرمون به دشمنمون هم برسه ....گاهی دوست دارم روی اب دراز بکشم گوشام تو ابن هیچی از دنیا ادما نمیفهمم....مثل زمانایی که خسته از 4 ساعت تمرین رو اب با خودم بای بای میکنم.....چقدر خوب بود....رهایی....خلاء...!!

خلاءپوچ نیست...خلاءیعنی هیچ دغدغه ای برای فکر کردن نداری..یعنی سرت پره ازفکر ایی که دوستشون داری..!!

#خدا میشه بارون بباره؟

۹۴/۰۷/۱۳
مبهم الملوک

نظرات  (۳)

چه خس خوبی یوده گویا

آره گمونم میشه!
پاسخ:
اره حس خیلی خوبیه..!!
میشه :):)
۱۴ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۲ مترسک ‌‌
بغل خیلی خوبه، خیلی ها، خیلی... ^_^
پاسخ:
خیلی..!!:):)
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ فاطمه (خودکار بیک)
بغل خوبه ... بهتر از ابراز علاقه ی مستقیمه ... من زیاد راحت نیستم !
پاسخ:
من عزیزامو بغل میکنم...بی دلیل...بیشتر از همه ...مامان و بابام رو تقریباً روزی 3 .4 بار بغل میکنم
کسی نمیدونه ولی من وقتی کسی رو بغل میکنم یعنی خیلی برام عزیزه...میدونی محبت کردن هیچ وقت بد نبوده....شدت احترام محبته...احترام تواضع نیست......محبت شدت عشق و احترامه....درک معنا خیلی مهمه...همیشه محبت کن به همه کس و همه چیز....به شیوه خودت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">