آرتاکوانا

آرتاکوانا

playlist

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

سلام عرض شد....  :)

اینک در ساعاتی از نیمه عصر گذشته و ورود به تاریکی شب....اهنگی موسوم بر اوای انریکه و یه اقای دیگه که اسمش هم نیکیه خوندن...حالا منم اومدم معرفی کنم گوش کنید...باید بگم کلی خانواده با این اهنگ اشنا هستند....به علت صدای بلندی که من گوش میدم ....البته همش توی فلش اینجانب و مورد عنایت تلویزیون  عزیز قرار گرفته....مورد داشتیم اندر احوالات خارجکی اینجانب پدریه و مادریه نیز با تمامی خوانندگان مورد علاقه اشنا گشته و در قان قان نیز به گوش این دو فرشته زندگی می رسد.....اندر افکار پدریه جیران جیران خواندن اهنگ بالیلانو انریکه ان هم در ابتدای اهنگ اشاره دارند  ...!!

اهنگ انریکه الدوله و نیکی الدوله

#لینک اشتباه ارسال شده بود......الان درستش کردم ......معذرت میخوام.......اوقات خوبی داشته باشید


۹۴/۰۶/۲۹
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

چه خانواده صبور و اهل دلی داری ;)
پاسخ:
نه عاقا من از همان دواران کودکی بسی شیرین زبان و شیطون بوده ام...اضافه کنم ته تغاری نیز تشریف دارم....اینا هم امتیازاته  :)
راه دلاشون رو بسی کشف کرده ام :)
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۰ آقای سر به هوا ...
جیران جیران :))
پاسخ:
همیشه میگه   :)
:)

لینک برام مشکل داره!
پاسخ:
من معذرت میخوام..الان درستش کردم
 :) 

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۹ عرفـــــ ـــان
قشنگِ :)
من که جرات ندارم تو خونه آهنگ بذارم کلا با هدفون :دی
پاسخ:
#:)
# آری من نیز هدفون همرا هم همیشه...ولی به علت همون دارا بودن زبون و اینا.....پدریه و مادریه رو به اهنگ های خودم علاقه مند کردم   :)
#براای مثال...وقتی با پدرتون کار دارین....زمانی برید که اخبار دیده باشن...چای خورده باشن....خواب بعد ازناهارشون رو کرده باشن....کاملا مظلومانه پیش برید...البته هر پدری  خصوصیات خودشو داره 
و برای بار ده هزارم تکرار میکنم خیلی اهل موسیقی نیستم :|
پاسخ:
عجیبا اندر غریبا..!!

ای خبیث :))
پاسخ:
:):):)    لطف دارید .!!
:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">