آرتاکوانا

آرتاکوانا

گذر ها .....هرچند بی دلیل.!!

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

تاکسی ها هم حرف میزنند، می گذرند در جاده ها و ......

دردو دل میکنند با آن هایی که شاید هیچ شناختی ندارند

اعتماد می کنند و دردو دل

ادمی گاهی نیاز دارد به وجود یک نفر هر کسی که باشد  اشنا یا غریبه....

در این دنیا بودن مهم تر از گویش ست..!!

۹۴/۰۵/۳۱
مبهم الملوک

نظرات  (۵)

بعضی وقتا چنان درد دلشون گل میکنه آدم دلش نمیاد بگه آقا میخوام پیاده شم :))
پاسخ:
وای آره
دیدی پدربزرگا چقد دوسداشتنین
ما یه تاکسی نزدیکمون هست.....همشون بابا بزرگن ....من بهش میگم تاکسی پدر بزرگا 
یه تخت دارن میشینن چای میخورن :) 
...خداهمه ی پدر و مادر بزرگا رو حفظ کنه
تو اتوبوس زیاد برام درد دل کردن خیلی زیاد 
آدم هایی که نمیشناختمشون
ولی فقط گوش دادم 
پاسخ:
مرسی که گوش دادی 
مرسی که بودی 
:)
تاکسیا رو نمی‌تونم درک کنم . . .
پاسخ:
تاکسی ..اتوبوس.... ادمایی که به قید هیچ شروع میکنن چند دیقه ای گفتن از چیزی که شاید گوشه قلبشون مونده ولی گوشی نداشتند برای شنیدن ویا خسته شدن از حرف های بی سر و ته ادم هایی که حرفاشون مثل ضرب در 1..........بی تاثیرند .و پوچ
خوبه شنیدن....تاکسی مثالی بود که شاید بیشترمون باهاش مواجه شدیم
امیدوارم همه بتونیم گویش و گوش خوبی داشته باشیم :)
بیشترین چیزی که از تاکسی در ذهنم هست صدای بلند رادیو پیام و جوانه..
پاسخ:
اره واقعا....اونم موقعی که سرت درد میکنه 
اتفاقا گوش خیلی خوبی هستم! تصمیم دارم یه پست در موردش بذارم ولی خب درک نمی‌کنم این آدما رو. شاید به خاطر اینه که همه چیزو می‌ریزم توی خودم
پاسخ:
حتما پست بزارید
میدونید گاهی ادم نیاز به گوش داره....گاهی خسته شده از حرف های بی سر و ته ..که عاری از هرگونه درکه..!!
خوبه که گوش خوبی هستید  
 :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">