آرتاکوانا

آرتاکوانا

قند سرشار از حالتم حل میشود در چای زندگی

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ
۹۴/۰۵/۳۱
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸ ماهان هاشمی
وای، من چشم دیدنِ نخودچی رو ندارم!
پاسخ:
چرا؟
 با چای خیلی میچسپه ولی خالی خالی پودر میشه تا یه 10 دیقه مدام سرفه میکنم
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۲ آلبرت کبیر
جالبه که توی عکس خبری از نخودچی نیس :|
پاسخ:
رفتم بقالی گوگل بنده خدا نخود چی تموم کرده بود
شما تو بشقاب نخود چی تصور کنید
قوه تخیلتون هم میره بالا
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۸ آلبرت کبیر
بله حتما :|
پاسخ:
:)
باشد که رستگار شویم
باشد که چشمه فرمول هایتان جوشان باشد ..!
اون ناصرالدین شاه روی استکان چه نگاه نافذ همایونی‌ای داره :))
پاسخ:
آی گفتی 
ای جوان این ناصر الدین شاه اگر  یه پس گردنی از باد به زن من میخورد مملکت را به باد نمیاد ......اونموقع ما در کاخ مبهم خود بودیم امکان حضور نبود 
اتفاقا هفته پیش یه عکس سلفی گرفتیم ..!!
جوانی کجایی؟؟ کجااااییی؟؟ راهو گم کردی؟؟ دور بزن دور بزن....از در 94 کاخ  بیا
نخودچی خوبه ولی چای نه دوست ندارم. نمی‌شه فقط نخودچی خورد؟ :)
پاسخ:
اشکال نداره شما بدون چای میل کنید
ولی محاله بارون بباره و هوا ابری باشه من چای نخورم

نم نم بارون

یه استکان چای

افکار مبهم


پاسخ:
احسنت.! :)
اینا پر از حس خوبن
البته چای فقط برای هوای ابری و بارونی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">