آرتاکوانا

آرتاکوانا

نقطه پایان قلم مجازی

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

شاید دیگه ننوشتم.........

بدجور حس تیر بارون دارم

میخوام برم زیر پتوم.......چشامو ببندم .....به هیچ فکر کنم

شاید دیگه دستم به قلم دست خط نستعلیقم نرفت

شاید سرم پر بشه از کلمات و ننویسم 

شاید.....

هیچی نمیدونم

۹۴/۰۵/۲۹
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تیر بارون شدم  حس میکنم دارم چرت و پرت مینویسم
حس میکنم از خط قرمز افکار گذشتم  حس میکنم زیادی گفتم  
شاید مدتی نباشم......واقعا هیچی نمیدونم ...، افکارم بهم ریخته..!
:| کجا؟؟؟
پاسخ:
چند روزی نیستم
شاید دوباره برگردم...!!
نیاز به خلا دارم..برای فکر
عه چرا؟ :|
پاسخ:
غمگینم.......اسمون بهم گفت ننویس ......زمین میگه هر چی از دلته بنویس.......دلم سردرگمه
حس خوبی ندارم......نیاز به خلا برای فکر دارم
آسمون و زمین رو بی‌خیال بشید، ببینید قلب‌تون چی می‌گه!
چند روزی خلوت کنید و برگردید فکر کنم به‌تر باشه
پاسخ:
اسمون و زمین و ادما میگن ...میخوام بی خیال باشم ....ولی متنام از منن
نمیتونم نسبت بهشون بی خیال باشم............
فکر میکنم 
:)
کاملا درکت میکنم....
پاسخ:
درک....درک...درک...
حتی اگه شبیه هم نباشه تفکرات
درک کم شده تو این دنیا

مرسی
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ آقای سر به هوا ...
امیدوارم باز هم ببینمت .
نوشتن همیشه میتونه آروم کنه ...
پاسخ:
:)
امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">