آرتاکوانا

آرتاکوانا

امروز تولد منه...!

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ

امروز 27 مرداد سال1394

من دختری ام در استانه اینده ی مبهم

با امیدی سبز......و سعی در داشتن دلی شاد....سعی در اعتماد..و سعی در خوب بودن

ودیدن تمام انچه تا امروز ندیده ام

امروز تولد منه...!

نمیگویم میخواهم تغییر کنم .....میخواهم پازل زندگیم را درست بچینم

میخواهم ابرک خوبی داشته باشم

در یک کلام ...بهتر از دیروز و دیروز ها باشم
تولدم مبارک...!
#این متن بالا حس فلسفی منه...بهتره وارد حس شپلینگی من بشیم
تصمیم گرفتم هر سال روز تولدم گیاه بکارم
و امسال گل انتخاب کردم ...البته تا الان باغبون خوبی بودم .....بیشتر تو کاشتن سبزی و گل نرگس....بابام میگه دستت خوبه....والا من نمیدونم چطوری
منم مثل بابام بذر رو میریزم ...بعد مال من رشد بیشتری دارن
الله و العلم..!
به نظرم فکر خوبی میاد اینکه یه چیزای رو برای خودمون داشته باشیم
همیشه میگم...محدودیت افکارو داشتن راهی برای شبیه بودن به دیگران و دور شدن از وجود خودمان......خلاقیت و لبخند از انجام کار های روح ادمی را می کشد.!

#عاقا من اومدم یه اهنگ قشنگ دانلود کنم برای این پست
سرچ کردم اهنگ تولد و همچنین برای عکس
یکی اومد طرف نیست و غمگینه که این اصلاااا به من نمیخورد
بعد یکی اومد از هرچی اهنگ غمگین غمگین تر و خلاصه موجبات اشک ما را فراهم کرد  یکی نیست بگه عاقا تولده
خلاصه اهنگ تولد خوب پیدا نکردم به غیر از زیر10ساله که گفتم ابروریزی میشه  
در اخر این اهنگ با حس و حال من شدیدااااا جوره
اهنگ شاااااد

#شاد باشید  :دی


۹۴/۰۵/۲۶
مبهم الملوک

نظرات  (۱۱)

عزیزمممممم :)
تولدت مبارک الهی که به همه آرزوهات برسی :)
+ بیا که به افتخار تو ضیافت برپا کردم :دی
پاسخ:
عزیزمییی :)
ممنونم از لطفت مهربون :)
#قربون دستت :) من برم لباسامو اماده کنم      
باشد ضیافتی داشته باشیم .....من اومدم 
#اهنگ شاد پست
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۷ فاطمه (خودکار بیک)
مبارکههههههه
پاسخ:
ممنونم فاطمه جون :)
تولدت مبارک فندق جان
پاسخ:
ممنونم نسرین جان :)
تولدت مبارک :))
ایشالا 120 سال با شادی و آرامش زندگی کنی :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
مرسی از محبتت:)
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۱۵ آلبرت کبیر
تولدت مبارک :)
پاسخ:
ممنونم:)
تولد تولد تولدت مبارک، بیا شمعا رو فوت کن تا صدسال زنده باش!
حالا کِی می‌خوای شام بدی؟ :D
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
 ....ضیافت در راه است ......کاخ چراغانی ست
اینجا کاخ مبهم الملوک ست 
:)
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۶ ماهان هاشمی

تولدتون مبارک!

براتون آرزوی بهترین‌ها رو دارم! :)

پاسخ:
ممنونم:)
لطف دارید:)
نخیر نخیر اینجوری نمیشه 
شما هم شخصا باید یه شام به ما بدی :)
پاسخ:
چند نفر به یک نفر :)
چشم یکی از اون ضیافتا بر پا میکنم 
البته مجازی .....!
چقده که من باهوشم :D

منتظر ضیافت باش
تبریک می‌گم. عمری با عزت داشته باشید.

توی پاییز نمی‌شه گل و گیاه کاشت :|
پاسخ:
ممنونم از محبتتون

چرا پرسیدم ....یه هفته ای جوونه میزنن ......البته با توجه به اب و هوا هر منطقه

تولدت مبارک

خواهر منم متولد 27 مرداده !!


پاسخ:
خداوکیلی،؟؟؟؟؟ 
دوست 28 و 26 مردادی داشتم
ولی 27 رو نه 
عزیزم تولدت مبارک 
میگم نکنه ما دوقلوییم؟؟( فیلم سینمایی )
خوشحال کردی مبهم الملوک را دلبندم :)

خودم نه ، خواهرم متولد بیست و هفتمه !

نه دوقلو نیستید

خواهرم بیست و هفتم ، هفت سالش شد :|

پاسخ:
تو ماشینم درست نخوندم.....عزیزم تولدش مبارک باشه 

#دوقلو رو شوخی کردم عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">