آرتاکوانا

آرتاکوانا

چشم ها...!!

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ
تمام رویاها....ودنیاها در چشم شکل می گیرند
تمام گناهان پنهان......تمام دل تنگی های ویران....درون چشم ها شکل می گیرند
و شرمندگی زمانی ست که چشم ها انچه را که دیدند به رختان میکشند....!!

۹۴/۰۵/۲۵
مبهم الملوک

نظرات  (۷)

وای من عاشق این عکس شدم :)))
پاسخ:
:)
جدیدا سوژه های عکس زیاد پیدا میکنم ......خدارو شکر 
من نقاشیتُ کشیدم ، ندیدی ؟ :||
پاسخ:
نه الان سر میزنم :)





۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۵ آلبرت کبیر
چشمتو درویش کن آبجی ( با لحن یه دهه چهلی بخون )
:)))
پاسخ:
چشم....حاج البرت ....
دیروز یه خانم نابینا رو دیدم ....این شعر:)یه جورایی برداشته ....و بیشتر برا ی افراد بینا


حالا از این‌ها که بگذریم، بعضیا هستن که با چشمشون حرف می‌زنن؛ به چشماشون نیگا کنی می‌فهمی چی توی دلشه...
پاسخ:
اره.....انگار چشم ها حرف میزنن
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۰ فاطمه (خودکار بیک)
چشم خوانیم زیاد قوی نیست ... امیدوارم چشم خوانیش قوی باشه :دی
پاسخ:
:)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۹ ماهان هاشمی
چشم آدم‌ها آینه‌ی دلشان است!
پاسخ:
اقا کجایی شما......منتظر نوشته هاتون بودم ....فکر کردم بستین و رفتین      :دی
تبریک مبهم الملوکی برای برگشتتون....!!
کاش چشم ها دروغ نگویند..........اینه هایشان را در جیب هایشان پنهان می کنند و به زرنگی شان لبخند میزنند
چشم چشم چشم . . .
پاسخ:
چشم.......
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">