آرتاکوانا

آرتاکوانا

Full HD

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

خیلی خوب بلدم یه فکرایی بکنم که بدون توجه به موقعیت بزنم زیر گریه ولی بلد نیستم اینکارو با خندیدن انجام بدم :|

۹۵/۰۷/۲۷
مبهم الملوک

نظرات  (۶)

کاملا موافقم :) 
پاسخ:
:)
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۸ مترسک ‌‌
بخند جانم، بخند :)
پاسخ:
:):)
ولی گاهی هست که ناخودآگاه آدم توی یه فکری میره و لبخند میاد رو لبش :) 
ولی آره منم.نمیتونم خودم اینکارو بکنم که یهو یه چیزی بیارم تو ذهنمو بخندم -___-
این آپشن یهو زیر گریه زدن رو که فکر کنم همه ی دخترا توش توانمندن :)) 
پاسخ:
اره ولی مثل اینی که میگم نیست میدونی من اتفاقاتی که نیفتاده رو تصور می کنم و عملا بدترین ها شون رو ، خیلی خیلی واقعی و از اون جایی که مرض دارم کلا :|
اره انگاری شادی قدرت تصورش نمیاد
اره والا :):):)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۹ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
چه جالب:/
مثل تو فیلما:)))
پاسخ:
انگار یه نوع مرض فکری در من شیوع پیدا کرده یعنی الان من مرض شیوع شده دارم =)
چرا نمیتونیم خوشحال بشیم یهویی مثلا؟! 
اره فیلما :)
یادت مرا فراموش؟!


خوبی؟
کجایی دختر؟!
پاسخ:
سلاااااام دریایی جان؟
نخیرم یادت مرا نفراموش =) خیلی هم یادت نفراموش اصن
خوبم ولی نگرانم همش:(
توی لونه ی گنجیشک هام دوست جان
هوووم..
پاسخ:
اره دیگه :(
#دوست جنگلی ما سرماخوردگیش خوب شد؟ 
پاییز اومده به شاخه و برگاش؟!
گنجیشک ها اومدن روی شاخه هاش  بشینن جیک جیک کنن تنه قربونشون بره؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">