آرتاکوانا

آرتاکوانا

یک سال گذشت!

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ
من یک ساله که مبهم الملوکم
و از بودن در این جا خیلی خوشحالم و با ادم های خیلی خوب و دوستداشتنی اشنا شدم که باعث افتخاره
یک سال بسیار خوبی بود خیلی حال خوبی داشت نمیدونم باید چی بگم ولی
میتونم یه لبخند گنده بزنم که لا به لای این پست مشخص باشه
هر نظر و حرف و حسی که درمورد من ،مبهم الملوک داشتید و دارید رو زیر همین پست بنویسید :)
ممنونم
# یک اعتراف هم بکنم که عمر سایت رو از عمد گذاشتم که یادم نره و تا 364 روزش رو اخوی گفت بهم ولی حواسم نبود که طبق ساعته
تکرار می کنم...نچ نچ بر من :):)

۹۵/۰۵/۰۸
مبهم الملوک

نظرات  (۱۰)

به نظرم از همون اوایلش با هم دوست شدیم و منم خوشحالم که یک ساله با مبهم الملوک دوستم ^_^
پاسخ:
دوستی و اشنای با مترسک برام خوشحال کننده ست
و بهترین ها رو برای خودت وsheجان ارزو می کنم
قلمت و مترسکیت مستدام،رفیق :)
از لطفت ممنونم:)
روزهای خوبی نع نع پست های خوبی در پیش باشه :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
چه حس خوبی توی آبی تو هست :)
#خوش اومدی :)
تبریک عرض می نمایم. :)
ایشالا همیشه این کاخِ شما پایدار باشه؛
بیایم بچرخیم توش و لذت ببریم. 
پاسخ:
خیلی از لطفتون ممنونم :)
انشاالله :)

تبریک میگم :-)
+ان شا الله تولد صد سالگی اینجا رو جشن بگیرید :-)
پاسخ:
خیلی ممنونم  دوست جنگلی :)
انشاالله :)
مبارک باشه تولدش :))
ایشالا 120 ساله بشه این وبلاگ :))
پاسخ:
ممنونم نگار جان :):)
انشاالله :):)
مبارک باشه :)
پاسخ:
ممنونم :):)
#خوش اومدی :)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷ آقای سر به هوا ...
یک ساله میخونیمت و لذت میبریم ...
مستدام باشی رفیق :*
پاسخ:
لطف دارید و منم از خوندتون لذت میبرم :)
همچنین رفیق سربه هوا :)
مبارک باشه
امیدوارم عمر وبلاگنویسیتون پر دوام باشه... و همیشه قلمتون نویسا :)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
همچنین برای شما:):)
#خوش اومدید:).
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۲ فاطمه (خودکار بیک)
من که یادم نیست این تاریخا :) ولی هورا به یه سالگی وبت:)))
پاسخ:
من خودمم یادم میره ، هورا به اینکه باهات اشنا شدم :)
#ایمیله یادته؟!
:):) 
تولدش مبارک :))
پاسخ:
ممنونم :):)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">