آرتاکوانا

آرتاکوانا

خوشی

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ق.ظ

من الان ته خوشیم یعنی چی؟

یعنی اینکه در حالی که امروز باید جایی می بودم از ساعت 8 تا 11 منم 6 بلند شدم که برم از این ور شهر تا اونور شهر بعدشم که رسیدم ...کنسل شده بود !!!و چون شماره منو نداشتن بهمم نگفتن خب الان منم و اصفهان :)

 اینقدر هوا امروز خوبه که از وقتی از تاکسی پیاده شدم و توی چهارباغ قدم میزنم هی دارم لبخند میزنم اصلا دارم هی ریز ریز ذوق می کنم:):):):):):)

الانم  اومدم پیش مکان مورد علاقه ام  وباز میگم هیچ وقت به هیچ چیز عادت نکنید اونوقت کلی دلیل دارید که لبخند بزنید و ذوق کنید :)صندلی روبه رویم یه پدر بزرگیه اینقده خوشگله...کت و شلوار پوشیده و داره با یه چیزی ور میره ..خلاصه خیلی دوستداشتنیه :)

روزتون پر از خوشی:)

میگم اگه بخوام برم خانه سالمندان یا پیش فسقلی ها شرایط خاصی داره؟ کسی تاحالا رفته؟ برم یکم دیوونه بازی در بیارم دور هم خوش باشیم:) 

۹۵/۰۵/۰۲
مبهم الملوک